'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under maj 2014

Av Lina Larsson - 25 maj 2014 20:19

Livet rullar på i vanlig ordning.. Men ingen dag är sig ändå lik. L är redan ett halvår(!), och tiden går som vanligt - alldeles för fort.

Skönt när träningen kommer igång på riktigt igen, när min trogne träningskompanjon kommer hem från Grekland nu i veckan! Redan imorgon börjar jag, för jag vill ha förändring och resultat. Och tur att Adam tar bilen till jobbet... då är det bara gå till bränna och brännaberget :)

Dags att städa ihop lite av röran här hemma nu, medans lilleman sover gott i sängen.




Av Lina Larsson - 5 maj 2014 10:55

Nyfikna människor.. En bild på Instagram gör att man får 50st fler unika besökare, sjukt. Spekulationer och skitsnack.... Varför är jag inte ens förvånad?! ;)

Av Lina Larsson - 4 maj 2014 21:01

Orken och lusten att blogga finns inte just nu. Instagram är något jag hellre uppdaterar, där jag kan välja mina följare. LLLARSSSON heter jag där!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards