'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under maj 2010

Av Lina Larsson - 20 maj 2010 22:38

tur man har världens snällaste mami & papi, TACK!!!! ni är guld värda.




Tänk Johanna, snart ligger vi där igen.. På go stranden med en Orgasm i högra hand! ;) Huuuur vi kommer ha det bra! Men blir ingen shopping/dricka resa precis, det tillåter absolut inte börsen... Utan blir att sola, bada & allmänt svammla på! Känner på mig att det kommer bli great! ;-) Jag är sjukt nöjd att vi tog beslutet att fara på lördag, så man missar äckel cruisingen.... Yeeey! ;) För nog tror jag man har det bättre i Bulgarien på en strand än i Överkalix på torget?! haha. Dum fråga egentligen.




Nej, back to reality... Nu ska jag packa & fixa det sista! 


Av Lina Larsson - 20 maj 2010 00:20

  2008


 2009



   2010


.... och många år framåt! : )

Av Lina Larsson - 20 maj 2010 00:13

Känns som att man varit nere ett bra tag nu.... Kanske för att man har ganska så svårt att släppa taget och inse fakta?! Men nu börjar allt gå mot ljusare tider, äntligen! ;-) Kanske är det för att vädret är så satans bra? Kanske är det för att jag ska utomlands på Lördag? Kanske är det för att jag har världens bästa mamma & pappa som lånar mig pengar så jag kan fara utomlands? Kanske är det för att jag har världens bästa Johanna vid min sida alltid? Kanske är det för att jag känner att jag kan börja släppa taget om allt som varit? Kanske är det för att det snart är bal och jag tar studenten? KANSKE DET KANSKE! :)



Livet är alltför härligt ibland alltså. Visst, det kommer alltid dessa motgångar... Men dom kan man lätt radera & skita i helt enkelt! För jag har lärt mig att ta dagen som den kommer.. Och det som händer har varit tänkt att hända. Så wtf, dör vi imorgon så gör vi! Då har jag iaf fått leva ett superb jävla liv alltså! ;)

Av Lina Larsson - 19 maj 2010 23:52

  

      

         

   

  

  Livet leker!!

Av Lina Larsson - 19 maj 2010 23:38

  <3

Världens bästa karlar!!! :)



   Krit, Marlee, Michaela, Carro & Isac   Krit, Isac + prästen & Marlee   Prästen talar till Marlee.   Föräldrarna, Barnet + Gudmor/Gudfar   :)   Jenny & Anton + Antons mamma

Av Lina Larsson - 19 maj 2010 23:16

Känner att det är längesen jag alls skrivit nå klokt i bloggen här.. Varit mest whinande & svammel.. Så får bli en liten update ist! : )


* Praktik på UG under veckan

* Filmkvällar!

* Världens bästa syster har befunnit sig i kommun!

* Marlee har döpts.

* Glassande i solen (med glass dessutom)

* Första doppet avklarat!

* Rockabillykväll på hotellet, vilket blev enormt lyckat faktiskt! :)

* Spelat kubb med ug-gänget, sen tjej-gänget och karl-gänget +jag & j-ny

* Kommit på att vi ska utomlands, nu till helgen dessutom(!!) destination Bulgarien. Bangar Överkalix Cruising, oh yeah va rätt de känns!

* Äntligen fått mitt schema för sommaren, och kan bara säga att jag är NÖJD faktiskt!


+ massa mer.. 

Av Lina Larsson - 16 maj 2010 21:40

 har jag väl bestämt mig för att göra en sak - så kommer det bli så också



Hur än mycket folk kommer hata mig, så är det, och så kommer det vara. 

För nu är jag 18år, jag kan göra mina egna val i livet, jag kan bestämma själv vad jag vill göra med mitt liv, jag är fri att älska vem jag vill och jag kan bestämma vart i världen jag vill fara till. Jag kommer ändå alltid vara mig själv, oavsett vart jag far eller vem jag älskar. Jag kommer aldrig förändras igen, bara för att en människa vill det. Jag har lärt mig den läxan en gång, och det kommer aldrig hända igen.  





Tror vissa behöver läsa den här ett par gånger för att förstå;


Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.

Av Lina Larsson - 16 maj 2010 21:37

Tur
Din tur kan hjälpa dig på flera sätt idag.

Sannolikt kan du undvika en del obehagliga situationer med hjälp av den.


Hälsa
Du kanske bör tänka på att ta det lugnt idag, din kropp kan nämligen vara känslig för utmattning. Försök att undvika det som är beroendeframkallande.


Ekonomi
Kanske är det dags att kräva tillbaka alla de pengar som du varit snäll och lånat ut till folk.

Du råkar faktiskt behöva dem idag.


Kärlek
Din attraktionskraft är stark just nu. En viss person dras till dig,

och en ny relation tycks vara på gång.


Relationer
Du ändrar sällan på din åsikt.

Har du väl bestämt dig är den oftast orubblig, vad än vännerna och familjen säger.



Verka ju ut ganska lovande, faktiskt! ;-)


Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards