'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under juni 2013

Av Lina Larsson - 30 juni 2013 23:25

Återigen söndag. Helgen har varit lugn.. ätit god mat och bara varit. Kört skogsvägar och krigat med myggen på fredag, igår åt vi mat och var hos Adams föräldrar. Och idag/ikväll blev det filmkväll med Johanna, och Dollar som sov sig igenom hela filmen ;)

Kliar i fingrarna.. jag vill göra om här lite, jag vill måla och städa bort. Få lite ordning på all oording.Vad som tagit åt mig kan man undra.. Jaja. Bara att jag fått undan all tvätt som gömt sig i ouppackade lådor, IKEA-kassar och tvättkorgar är bra. För det var inte måttligt. Men jag måste nog varva ner lite och inte ha för stora förväntningar och planer, man är ju trots allt sjukskriven och halvt handikappad just nu.


Bebis ommöblerar i magen ikväll igen, i vanlig ordning. Allt känns så mycket verkligare efter ultraljud, första ordentliga sparkarna och magen som skjutit iväg i storlek. Otroligt att ett litet liv växer inuti mig! ? Lycka.

Av Lina Larsson - 27 juni 2013 13:00

Igår blev det att fara till stugan en snabbsväng och ta det lugnt. Fiskade en stund.. och vi hann dra upp så mycket fina fiskar. Och undra vem som fick flest och störst ;) Dock var det ju Adam & Pappas förtjänst som lockade dom till mig med deras kastspön. Jag bara satt och drog upp fiskarna..

Idag ska jag göra absolut ingenting. Ordinerad vila+sjukskriven t.o.m den 14juli. Och redan nu kryper det i kroppen. Jag vill göra saker hela tiden. Men är man såhär är det bara att ta det lugnt. Ska ta med mig Kia och fara till BB och slå igång någon film så tiden går.



Av Lina Larsson - 25 juni 2013 22:42

Bebis är helt vild ikväll, sparkar och lever om där inne. Dessutom fick jag rätt, en liten gosse blir det i oktober! <3


Helgen har varit bra. Vilat upp mig riktigt ordentligt, ätit god mat och umgåtts med familjen, och tillochmed min fina syster som varit uppe ett par dagar fick man ett par timmars häng med.

Nu ska jag läsa färdigt min tidning, och sen blir det lopplådan.

Av Lina Larsson - 19 juni 2013 22:34

Idag ringde jag BM och hon sa direkt att jag skulle sjukskriva mig en vecka, sen till henne och en läkare nästa vecka så får vi se hur det blir. Typiskt!! Jag som varit kaxig nu och sagt hur bra jag mår och allt.

Imorgon ska vi få se den lille igen. Jag är fast besluten att det bor en liten pojke i min mage. Men vi kanske får veta imorgon, hoppas jag. ;)

Av Lina Larsson - 18 juni 2013 22:47

..är jag som har världens bästa pojkvän.

Av Lina Larsson - 18 juni 2013 22:32

Lediga, härliga dag! Fick frukost från Brännvalls, och en stunds mys innan A drog iväg och jobbade. För att försöka göra någonting annat än att ligga och stirra i väggen drog jag till mamma och pappa. Där bjöds det på tacos, och sen for vi till "byss" en sväng.

Imorgon väntas jobb, och gruvar mig för jag vet hur ont jag kommer få, men pressar mig själv och kroppen att göra så mycket som möjligt utan att försöka tänka efter hur ont jag egentligen har. Tjuriga jag. Dock ska det bli skönt att vara ledig ihelgen. Funderar på att försöka hinna med en tripp till stugan också, bästa medicinen för kropp och själ. Får helt enkelt se hur helgen slutar.

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards