'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under juni 2013

Av Lina Larsson - 16 juni 2013 21:54

Myst runt hela, lediga helgen. Hunnit med att vara i stugan och fiska, spelat kubb och grillat med ett gäng söta. Idag blev det garbins med mina två fina. Kia halvt badade och jag och A bara var, sen blev det middag på vippa med hans familj. Och nu ligger jag i
soffan, och efter glass, godis och lite chips vill jag bara spy.

Imorgon väntar jobb. Gruvar mig ganska mycket eftersom jag redan nu, fått besvär med foglossning. Gör ont att gå, kan absolut
inte springa/jogga och kan inte ta på mig mina kläder normalt. Och att man vaknar 375gånger per natt är inte så himla kul. Får verkligen hoppas det går över lite, för annars blir det problems.

Nu ska jag se klart Anger management och sen är det nerbäddning som gäller.

Av Lina Larsson - 12 juni 2013 16:08

Av Lina Larsson - 11 juni 2013 22:45

I guess dreams come true, don't they?

Humörsvängningar, en härlig energi vs sjuk trötthet, glädjerus när jag tänker på vad som komma skall.. det är min vardag, varvat
med mycket jobb - där jag någonstans emellan försöker klämma in lite tid med min kära pojkvän och hund, samt familj och vänner. Tiden rusar iväg alldeles för snabbt, och jag önskar jag hade mer tid att spendera med mina vänner.. Men när varken energin eller tiden räcker till går det inte så bra. Förhoppningsvis blir det lättare till hösten, då man blir ledig ett tag innan bebisen kommer. Ultraljud igen nästa vecka, hoppas allt ser lika bra ut den här gången och att lillhjärtat är lika vild som förra gången :) För jag oroar mig varje dag. Speciellt när jag är på jobbet.

Nu är det dags att stänga ner detta, och göra ett tappert försök att få sig ett par timmars sömn. Klockan ringer 06.00 och jobbet kallar 07.00

Av Lina Larsson - 6 juni 2013 23:53

Ligger här i sängen och funderar om allt. Funderar hur jäkla lycklig jag är nu. Allt har bara blivit bättre. Längtar till oktober då vårat lilla liv kommer till världen och förgyller våra liv! Ska bli otroligt roligt, spännande och pirrigt, samtidigt som jag är riktigt nervös.

Magen börjar bli svår att dölja... Adam tycker bestämt att jag kan börja "visa" den, och mamma är där och känner på den så fort hon får chansen. Morfar tror bestämt att det är en pojk, och tycker jag blivit "stabil" :) Tillochmed på jobbet idag kände jag att det kicka till, och kände lite diskret på magen då en av de äldre sa: "Sparkade det", så t.o.m dom märker att något är inte som det brukat.


Imorgon är det piteå som gäller. Adams lillasyster Julia tar studenten så klart vi måste dit! :) Så nu är det dags att stänga ner bloggandet, kolla facebook och instagram en sista gång innan det är dags att stänga ögonen. Godnatt!

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards