'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under augusti 2011

Av Lina Larsson - 24 augusti 2011 13:03




Hejdå Sverige. Hey, hey Alanya! :D

Av Lina Larsson - 23 augusti 2011 14:11

Mycket att göra. Räkningarna ska betalas. Ska göra ett besök hos Mormor och Morfar. Jobba 16-21. Hämta Jocke i Töre. Föra över pengar. Ta ut pengar. Ta en promenad med Vero om jag nu hinner. Packa det sista.

Mycket att göra, och alldeles, alldeles för lite tid.



 

Av Lina Larsson - 23 augusti 2011 14:10





"If he is stupid enough to walk away, Be smart enough to let him go."

Av Lina Larsson - 23 augusti 2011 14:06

Passet återfunnet. Väskan nästintill färdigpackad. 


Nu är jag redo att åka.

Av Lina Larsson - 16 augusti 2011 22:48

Jag är fruktansvärt otålig. Fruktansvärt.



 


    


Av Lina Larsson - 16 augusti 2011 22:28


Denna sommar har jag tappat vänner. Jag har fått nya vänner. Jag har tappat kontakten med flera. Och vissa är inte ens värd en sekund av ens tid. 


Det finns de vänner jag har så många, fina, tokiga minnen med. Och det finns dom jag kommer skapa nya, helt urspårade minnen med. 


Av Lina Larsson - 15 augusti 2011 22:04

  Snart... Snart så tar vi vårat pick & pack. Lämnar alla måsten. Lämnar alla skitstövlar och för engångsskull ägnar tid åt bara oss själva. Inga problem, inga karlar, ingenting. Förutom vi två, klänningarna, solbrillorna & bikinin. It's gonna be fucking perfect.

Av Lina Larsson - 15 augusti 2011 21:49

 

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards