'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under augusti 2011

Av Lina Larsson - 13 augusti 2011 14:25

Att vara stark är inte alltid att vara bäst. Att vara stark är att falla till botten, slå sig hårt men alltid komma igen.


 

Av Lina Larsson - 12 augusti 2011 13:20

Enligt vissa tycks man aldrig bli vuxen.......

Vissa talar till en som att man vore ett barn.


Jag tjänar mina egna pengar, alltså bestämmer JAG vad jag ska lägga dom på. Antagligen så planerar jag inte för mer än min "budget". Antagligen så har jag redan kollat upp så jag kan & har råd att göra de saker jag planerat. Jag må vara yngst i familjen, jag har gjort dåliga val, jag har varit dum, jag är inte perfekt. Men har jag klarat av att jobba häcken av mig i Sommar tänker jag inte bara sitta hemma & ruttna och göra skitsaker för dom. Jag ska göra något JAG älskar, jag ska resa. Inget hindrar mig. Kia är den enda som får mig att stanna hemma egentligen, men hon dör inte om jag är borta 14dagar av 365. Jag ställer upp för alla 24/7, jag är ständigt påväg, jag gör allt jag kan för att alla ska må bättre än vad jag gör. Så nu är det min tur att göra något jag blir glad av, åka någonstans dit jag kan koppla av och släppa alla måsten.

Med världens bästa Rebecca.



 

 

Av Lina Larsson - 12 augusti 2011 13:12

More to go. Jobbar, står i & har fullt schema dygnet runt tycker jag! Jag hinner knappt sova.

Dock blir jag lite irriterad på folk som tror man kan göra tusen saker samtidigt. Inte okej. Man kan inte vara på flera olika ställen på en och samma gång, inte ens jag...



Idag är jag, hör & häpna, LEDIG! Hela långa dagen.


Av Lina Larsson - 11 augusti 2011 22:46

Ikväll kan allt dra långt åt skogen. Jag orkar inte ha tusen tankar snurrande i mitt huvud mera. Jag orkar inte tänka mer på dig, dina problem och dina val här i livet. Alltid ska det bli såhär, alltid............... 




"I remember years ago -
someone told me I should take
caution when it comes to love,
I did, I did.
And you were strong and I was not,
my illusion, my mistake.
I was careless, I forgot
I did.
And now when all is done,
there is nothing to say.
You have gone and so effortlessly,
you have won -
you can go ahead tell them.

Tell them all I know now,
shout it from the roof top,
write it on the sky love.
All we had is gone now,
tell them i was happy,
and my heart is broken,
all my scars are open,
tell them what I hoped would be -
impossible, impossible,
impossible, impossible.

Falling out of love is hard,
falling for betrayal is worst,
broken trust and broken hearts -
I know, I know.
Thinking all you need is there,
building faith on love and words,
empty promises will wear.
And know when all is gone,
there is nothing to say -
and if you're done with embarrassing me
on your own you can go ahead tell them."

Av Lina Larsson - 9 augusti 2011 22:55

Idag i bilen påväg från Haparanda kom vi in på Sommaren som nu i princip varit & farit... Sommaren går verkligen mot sitt slut. Och det känns som att jag bara jobbat. Kanske är det så. Men roligt har jag även hunnit ha. Sjukt roligt. Vet inte om det bara är för att jag har velat "dölja" mitt sorgsna jag, som funnits där innerst inne och gnagit mig. Fast när jag tänker efter, inser jag ganska fort att jag verkligen har haft en toppensommar! Tjänat fina pengar, jobbat arslet av mig, druckit bort sorgerna, med ändå hållit mig i skinnet, varenda gång. Varje gång någon försökt vara elak har jag vänt ryggen till och inte brytt mig. Jag har haft riktigt kul. Med dom bästa. Tackar gudarna för att jag har världens bästa, snällaste, mest omtänksamma vänner. 




Mer behöver jag inte säga. 

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards