'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under augusti 2011

Av Lina Larsson - 6 augusti 2011 15:44

Oj vilken kväll vi hade i Torsdags! Jag tror inte jag har skratta så mycket sen.. Jag vet inte när. Det blev drinkar i massor, Karaoke-sjungande för mig, Vero, Vicky & Rebecca, det blev god middag på Waldorf's, det var en mycket trevlig kväll med dom bästa arbetskamraterna. 




"Det handlar inte om de dagar som gått,

  utan om de dagar man minns"

Av Lina Larsson - 2 augusti 2011 15:29

Idag blir det bilbingo med ett härligt gäng, 

Imorgon ska jag jobba mest hela dagen,

Torsdag ska vi ha "Personalfest", dra till Luleå, äta gott ute, dricka ett par glas och bara vara.

Fredag ska jag jobba, sen har jag ledig helg. 



Har jag talat om för er att mitt liv är underbart? Det är det. Jag försöker njuta av varje sekund av lycka, för den brukar inte vara länge. Men nu ska jag riktigt njuta, och hoppas att den denna gång ska hålla i sig länge än vad jag tror.




Av Lina Larsson - 2 augusti 2011 15:02

         

Av Lina Larsson - 1 augusti 2011 22:04

"Får ingen luft
Blir knuffad runt
Jag dansar men jag känner ingenting alls
Allt går för fort
De andra drog
Andas, andas men det är för varmt

Jag är för full
Du är för ung
Jag ser dig prata men hör inte ett dugg
Letar mig ut
Blinkande ljus
Andas, andas allting snurrar runt

De stänger men ingen bryr sig
Blir blind när alla lampor lyser
Mm, det här är värt att dö för
Jag tror mitt hjärta blöder

Jag är så svag
Ger dig en kram
Jag ser dig ringa men har inget val
Vi går på rad
Sotiga barn
Barfota fötter genom hela stan."



Till texten av Maggio's låtar rusar vi in på området i full fart.. Stannar upp när jag hör henne sjunga, är som en vind som sveper genom mig, hon var verkligen bättre än jag trodde, hon var bäst. Jag tänker snabba tankar för mig själv, torkar mina tårar och försöker genast se glad ut. Jag vart rörd, mer än rörd. Jag fick torka mina tårar mer än en gång, hon var super. Jag hade en superkväll. Med dom finaste tjejerna. Det blev en underbar kväll, med goda drinkar, Maggio, och allt vad Piteå bjöd på! Det var längesen jag hade såhär kul. Jag slappnade av, släppte allt skit och bara var. Mycket tack vare Viktoria & Veronica. 




Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards