'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under augusti 2011

Av Lina Larsson - 14 augusti 2011 22:06

Satt jag med världens finaste, mest underbara skatt i knäet påväg hem från Morjärv. Den som förändrat mitt liv totalt. Den som gör mitt liv värt att leva idag. Den som finns där när alla andra inte gör det. Den enda som får mig att känna mig lycklig. Den enda som kan göra mig glad bara av att slicka mig på kinden en tidig morgon. Hon jag vet alltid älskar mig, oavsett vad jag gör och vilka val jag gör i livet.

Min älskade, lilla gumma Kia. All kärlek till dig gumman!



   

Av Lina Larsson - 14 augusti 2011 15:23

Idag jobbar man mest hela dagen. Eller en 4timmars "paus" har man ju. Men då går man bara & väntar på att få åka tillbaka. Min vecka som kommer är fullspäckad, och jag har tagit så mycket extra jag kunde. Men då är frågan: Hur ska jag hinna packa, tvätta & sätta allt i ordning?


Måndag: 7-12 & 16-21

Tisdag: 7-12 & 16-21

Onsdag: 12-21

Torsdag: 7-16

Fredag: 7-16

Lördag: Ledig.

Söndag 12-12


Visst, man är ledig 4timmar då & då. Och jobbar bara till 16 Vissa dagar, och ledig Lördag. Åh! Var jag tvungen vara så fruktansvärt lat? Känns som att jag hellre vill spendera tid med Kia när man nu snart ska åka bort, komma hem, och sedan åka bort igen. Menmen, allt löser sig, förr eller senare. :)


Av Lina Larsson - 13 augusti 2011 22:47

AVSLUTA MENINGEN -



Jag har insett att min senaste kyss - var hemskt längesen.
Jag pratar - för mycket.
Jag skrattar - väldigt ofta nuförtiden.
Jag tycker om - Kia!
Jag avskyr när folk - ljuger för mig.
Mina närmaste vänner är - dom bästa som finns.
Min första vän heter - något jag inte riktigt minns.
Kärlek är - något komplicerat, det kan vara ett helvete, och det kan vara det mest underbara man varit med om också.
När jag borstar tänderna - står jag oftast och försöker sjunga.
När jag lagar mat - blir det oftast rätt okej!
Jag är rädd för - mörkret.
Den värsta känslan är - att veta att man blivit bedragen bakom ryggen.
Den bästa känslan är - att få vara riktigt lycklig.
Jag är bäst på - att bränna pengar.
Jag är sämst på - att tycka om mig själv.
Jag kommer alltid att vara - mig själv!!!
Det finaste som finns - är när man får vara riktigt lycklig.
I sommar - har jag festat & jobbat som en tok.
Sist jag grät var - någon dag sen.
Jag kan - slösa pengar.
Jag kan inte - vara ensam.
När jag bakar så bakar jag - kladdkaka oftast.
Min mobiltelefon är - bra och ny, men har en sprucken skärm.
När jag vaknar på morgonen - är jag sjukt trött.
Innan jag går och lägger mig - är jag på facebook och lyssnar på musik.
Just nu tänker jag på att - jag snart får åka till Turkiet.
Idag har jag - varit ledig!
Ikväll ska jag - gå och sova.
Imorgon kommer jag - Jobba 7-12 & 16-21 :)
Jag vill verkligen - vara helt jävla ensam...... 

Av Lina Larsson - 13 augusti 2011 17:10

Lördag idag... Och jag sitter här på BB. Med Kia. Har lämnat telefonen i lägenheten och satt mig "offline" på Facebook så jag riktigt får koppla av. Så då vet alla som försökt/försöker få tag på mig. Idag är ingen bra dag alls att nå mig. Och skönt är det, sjukt skönt. 



Ska strax åka ner på ICA, köpa mig massa frukt,yoghurt och annat så jag kan göra smoothies, och inte vräka i mig onyttigheter. Mycket godare, och mycket bättre. Tänkte överraska Mami med att göra henne en go smoothie, och färga hennes hår som inte blev av igår när vi/dom fick främmande. Det var min Lördag det. Absolut inget intressant, men det är sjukt skönt att ta det lugnt en hel helg. 




-

Av Lina Larsson - 13 augusti 2011 16:23

Äkta vänner behöver man inte säga ett enda ord till - dom förstår ändå.

Äkta vänner ställer upp - när andra inte gör.

Äkta vänner ger tillbaka - Inte bara tar & tar.

Äkta vänner kan man prata med om allt - Precis allt.

Äkta vänner vet ens bakgrund - Men älskar en lika mycket för det.

En äkta vän är en som kommer - När alla andra går.



En klok människa sa till mig:

"Men om nu den här människan snackar skit om dina andra vänner i din närvaro, så snackar den säkert om dig också i din frånvaro."






Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards