'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under augusti 2011

Av Lina Larsson - 8 augusti 2011 15:05

Vissa dagar vill man bara ge upp allt, gräva ner sig, stänga av telefonen och bara försvinna. Vissa dagar vill man inte alls vakna upp överhuvudtaget.


Men har jag klarat mig genom livet med högt huvud än så länge, ska jag klara flera år till. Jag ska inte skämmas eller gräva ner mig bara för att någon annan vill att jag ska det. Aldrig. 

Det är du som gör mig stark, allt du sagt, allt du gjort. Det är min drivkraft. Allt det gör mig bara starkare, fast det enda du alltid velat är att bryta ner mig i tusentals bitar.




"Även om du tog tillbaka allt som du har sagt 
Även om du grät och sa jag har aldrig känt såhär 
Även om du sa förlåt för allt som du har gjort 
Så skulle jag aldrig se åt dig igen jag svär 
Om du lovade att ändra dig och bli normal 
Om du sa jag kommer alltid att älska dig 
Skulle det inte spela någon roll 


Och jag är starkare än du 
Ja, jag är starkare än du 
Jag är så mycket starkare än du 
Det har jag lärt mig nu 

Du har sårat mig mera än du tycks förstå 
Men ett öga för ett öga, ja det heter väl så 
Och du som tror på karma, och kallar dig lärd 
Borde veta att i nästa liv blir du ingenting värd




Av Lina Larsson - 8 augusti 2011 14:55

Snart är det September månad.

Och det betyder att det blir en till resa, med kära Rebecca! :)

Oj så vi ska ha roligt. Festa tills solen går upp, vandra genom gatorna, dricka goda drinkar, prata om allt mellan himmel & jord, ligga i havet, och bara vara.


Det kommer bli ett minne för livet, det också.






Av Lina Larsson - 7 augusti 2011 17:01

2veckor kvar nu på Onsdag. Då ligger jag äntligen där. Då får jag äntligen släppa alla måsten.

Då får jag njuta, ta dagen som den kommer & bara vara.






- Jag längtar tillbaka till mitt fina Turkiet.

Av Lina Larsson - 6 augusti 2011 16:22

Mot alla odds försökte vi, 
men så en dag var allt förbi, 
nu står jag ensam kvar 
men kanske ödet förutsåg 
och tids nog kommer vi förstå, 
det finns ingen väg tillbax.

Tro på kärleken du kommer finna den,
och låt mitt hjärta slå för dom du litar på 
men tänk på mej ibland.

Tänk på mej när mörkret faller, 
och någon varsamt tar min hand 
och den tid vi fick tillsammans 
och vi älskade varann, 
men snälla tänk på mej ibland.



 

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards