'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under mars 2010

Av Lina Larsson - 19 mars 2010 20:47

skööööööööönt. den här dagen har ändå gått ovanligt snabbt & jag är nöjd!! =) skulle egentligen sluta 21.00, men redan vid 19.55 sa Kristina att jag kunde åka hem med Mamma, men hon hade precis åkt så vi satte oss ner & surra just över en kopp kaffe. Sen kring 20.20 ringde jag min kära pappa så han kunde gasa ner & hämta mig.. Glömde helt bort att jag hade tänkt ta en promenad hem, men lika skönt var det att åka bil hem, och pappa skulle liks förbi ok så.


Nej, nu ska jag glo facebook/bilddagboken, sedan går jag till sängs.. För jag håller verkligen på somna här jag sitter, iallafall min kropp! För jag är helt slut.



ADIOS!

Av Lina Larsson - 19 mars 2010 13:04

  

Hoppas alla som ska skåla ikväll, skålar för mig också!! 




See you later. Nu - off to work!

Av Lina Larsson - 19 mars 2010 12:57

Kom på att tänka förra våren, då jag var med bästa rbk nästan 24/7. Hur vi hade det kul!! :D Våra skotermissions, våra sena kvällar, våra hemliga missions & våra fester :) Voivoi.. Det var sjukt, men samtidigt så jävla kul!!!! Hoppas den här våren blir minst lika bra, om inte bättre?! =)




 

Förra påsken hos Krit.


  

Skoter mission!



Av Lina Larsson - 19 mars 2010 12:53

  


Idag känner jag verkligen för en spritfylla. Men icket, jag ska vara nykter & ska iväg jobba alldeles strax! ;) 

Av Lina Larsson - 19 mars 2010 12:49


PUSS! huuuur jag älskar Basshunter just nu!!

Av Lina Larsson - 19 mars 2010 12:31

Kom till Överkalix - här finns gott av dom!!!  

-.-

Av Lina Larsson - 19 mars 2010 12:10

"Den som ruvar på hämnd håller sina sår öppna...."


Och inte är det jag som sitter och försöker hämnas inte. Jag tar helt enkelt dagen som den kommer, skiter i vad folk tycker & tänker.. & minst sagt TROR!

 För här i Överkalix vet man inte, här tror man.


Men som alla sagt åt mig tusen jävla gånger tidigare, det går inte. Och idag är den dag då jag verkligen insett detta, tidigare har jag varit lite sisådär. Men nu fan, nu ska jag vara den starka flickan som jag egentligen innerst var & stå på mig själv! Och inte tycka synd om dig, no way! Jag har ödslat alldeles för mycket tid på att tycka synd om dig, så nu är det slut med det. Finito!!


Jag är nog lyckligast att få vara en som får umgås med mina vänner när jag vill, en som inte blir nertryckt dagarna i ända, en som får säga som om den vill & ha sina egna åsikter - men framförallt vara den tjej jag verkligen är. Och det är jag inte med dig, jag får inte vara den helt enkelt.....


Men nu på senaste, eller dom 4 senaste veckorna har jag verkligen kunnat vara lycklig.. Jag har kunnat umgås med mina vänner, jag har kunnat prata med den jag vill, jag har kunnat göra annat än att sitta och trycka på kvällarna. Jag har fan fått vara glad, och såhär har jag inte varit på länge. Det är som en "ny kär känsla" i kroppen - fast då är jag kär i livet. Och det ska jag utnyttja till fullo - jag ska leva livet som om varje dag vore den sista.

PUSS & KRAM!


Av Lina Larsson - 19 mars 2010 12:02

Idag har jag en sån här "rollercoaster" dag känner jag. Ingenting är rätt just nu, jag är sur & har fet jävla ångest över att jag ska jobba heeeeela helgen, fast så egentligen tycker jag det kan vara ganska skönt så jag slipper vara bakfull imorrn, men varför har jag plötsligt världens ångest över det?!! Åh, ibland förstår jag mig helt enkelt inte på mig själv...


Ja, idag blir det en 14-21 tur iaf! Kommer nog gå bra, bättre än en 12-21 iaf. Också imorgon väntar en 06.45-16.00, och på söndag en 7-21.... Men andra ord kommer jag vara slut som artist på söndagkväll! ;) Ja, pengarna från lönen kommer ju iaf gå till något sjukt jävla bra, om det nu blir av! En Gratis kryssning som jag "vann". 3personer får jag bjuda med mig, Johanna hängde på dirr! Men sen får vi se hur vi gör... Om bara vi far eller tar med oss 2 till =)


nej, nu ska jag blippa över till boken.. adios!

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards