'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under mars 2010

Av Lina Larsson - 11 mars 2010 22:24

så ska jag visa er något jag blir happy & riktigt stolt över istället... =) World´s greatest! <3

 

     

 Marlee.

 

    

 Casper & Lowa.

 

Sjukt, jag har hunnit få in två fullträffar idag! Fasters bästa gullungar :) Love you!

 

 

Av Lina Larsson - 11 mars 2010 21:59

Ja.. Vad ska man säga? Jag är less,less,less. Till att börja med iallafall.


Det finns alltid så mycket saker som man skulle vela få ogjort & hade gjort annorlunda. Men just nu skiter jag helt i mig själv, för nu tillägnar jag det här en person jag beundrar, en person som alltid skyddat mig & velat mig väl. Till att börja med så vet jag att du aldrig kommer läsa det här, men ändå. Jag älskar dig sjukt mycket, jag beundrar dig, jag är så sjukt, sjukt rädd om dig, jag vill alltid finnas där för dig. För även hur mycket dumt du har gjort i ditt liv & alla dina jävla korkade val här i livet - tycker jag du är bäst! Jag skiter fullständigt i vad andra folk tycker & tänker, för tro det eller ej.... Men jag har faktiskt blivit en stor flicka nu, jag törs säga ifrån om någon snackar skit. Nu är jag inte längre den där lilla 12åriga flickan som sprang till dig så fort jag hade problem. Nu står jag på egna ben, jag har lärt mig & gått vidare.


Jag har en önskan i mitt liv, och det är inte att bli rik, det är inte att få åka utomlands & det är inte att bli polis... Det är att DU ska få det bra, att du ska finna det rätta i livet, att det ska börja gå framåt för dig. Jag skulle kunna slopa alla mina största drömmar här i livet, bara för dig. Så jävla mycket älskar jag dig. Det finns helt enkelt inte ord för det, men det är så. Egentligen kanske det inte borde vara så, för så mycket som du sårat, om & om igen, så skulle jag borda hata dig! Men det gör jag inte, och det kommer jag nog aldrig kunna göra heller.. För du är ju ändå min .... Älskade. Jag vill egentligen bara krama om dig, aldrig släppa taget & säga att jag tror på dig - jag gör fan det. Kanske det är utdömt, eller så är det helt enkelt inte det? För jag har alltid trott på dig, och det kommer nog alltid vara så? Hur mycket du sårar folk gång på gång, så kommer jag ändå alltid stå kvar där, jag kommer försöka hjälpa dig. Men bara om du någongång ger något tillbaka, och det är inte till mig, utan till din käre far.. Skit i mig, bara han mår bra & känner sig trygg gör jag det.


Just nu är jag bara så förbannad på alla pissråttor som inte fattar ett dugg & inte ger dig det stöd du behöver.. Men jag säger bara; Hade jag haft pengar & resurser hade jag köpt dig ett hus, skaffat dig ett arbete och gett dig allt du behöver.. Men nu är det ju så att jag har varken pengar eller resurser.

Så det enda jag kan ge dig just nu, det är mitt stöd & min stora kärlek till dig.



Och du, om du någongång i ditt liv läser det här: Kom ihåg, allt går, men bara om man verkligen vill! Och jag VET att du kan! Puss.

Av Lina Larsson - 11 mars 2010 21:53

Den här nöts just nu på högsta volym, om & om igen...

 

Remember all the things we wantedNow all our memories, they're hauntedWe were always meant to say goodbyeEven with our fists held highIt never would have worked out right, yeahWe were never meant for do or die...I didn't want us to burn outI didn't come here to hurt you now I can't stop...I want you to knowIt doesn't matter where we take this roadSomeone's gotta goAnd I want you to knowYou couldn't have loved me betterBut I want you to move onSo I'm already goneLooking at you makes it harderBut I know that you'll find anotherThat doesn't always make you wanna cryIt started with the perfect kiss thenWe could feel the poison set in"Perfect" couldn't keep this love aliveYou know that I love you soI love you enough to let you goI want you to knowIt doesn't matter where we take this roadSomeone's gotta goAnd I want you to knowYou couldn't have loved me betterBut I want you to move onSo I'm already goneI'm already gone, already goneYou can't make it feel rightWhen you know that it's wrongI'm already gone, already goneThere's no moving onSo I'm already gone.
Av Lina Larsson - 10 mars 2010 17:49

  

Imorgon (eller när jag har pengar)  kan jag, äntligen hämta ut mitt löshår som har ankommit till OKQ8, känner att det ligger och väntar där på mig. Är ju måttligt less detta tunna, sönderblekta korta hår! Men så småningom kommer jag ha hår som på bilden ovan! (dålig/suddig bild dock) 

Av Lina Larsson - 10 mars 2010 17:48

You got a new friend, well I got homies..
But in the end it's still so lonely.

Av Lina Larsson - 10 mars 2010 17:44

känner mig på grymt bra humör idag alltså! :D nästan så jag skulle kunna springa maraton eller nå sånt, ungefär så mycket energi har jag i kroppen just nu. Undre ahur jag sska kunna sitta still i 2timmar när vi ska glo bio?! =) bara jag har en massa toy & snus så är jag rätt nöjd!


nej, nu ska jag höra uti skjuts åsåe. HEJPPA!



Av Lina Larsson - 10 mars 2010 11:02

nu börjar det äntligen kännas att våren börjar smått trappa in.... :) härligt!!


Just nu sitter jag här, med nybakat som doftar i huset.. Mamma har bakat för andra dagen (!) i rad. Mums! Synd att jag inte kan storfika som förut.. Nu blir det bara ett litet smakprov, eller ingenting alls! Ja.. Lika bra det =) 

Kanske jag borde gå & ta en dusch & fräscha till mig lite också.. För farmor är här nu, och sen kommer maggan och sebbe. och lite senare ska jag trampa ner till mormor & morfar, så det behövs en dusch, för idag har jag proppfullt schema! Och har jag pengar ska jag på bio ikv, men tur jag har några sparkronor till överst! =)


Nej, nu ska jag hoppa i duschen.. Heippa!



Av Lina Larsson - 10 mars 2010 10:58

Har kommit fram till att min kamera är rätt jävla bra! Tar sjukt fina bilder ändå :)

  

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards