'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under mars 2010

Av Lina Larsson - 14 mars 2010 17:29

har det varit idag... :) lugn & bra om inte annat. Har varit ut på en prommis runt bränna/grelsbyn med johanna & dan först, sen drog vi till nybyn & drack kaffe och surra på.. sen åkte vi in till bränna och for & köpte lite glass med micke & matte.. och sen har man bara varit & glassat omkring, det gillar vi!

Och nyss har jag lagat lite föda till mamma & pappa, blev kycklingfilé ala Lina! =) Nej, nu måste jag göra mig klar för avgång, för på en strax ska jag glida neråt bränna & dricka lite kaffé & surra med erika.. sedan blir det söndagsfilm för heeeeeeeeeeeeeeeela slanten :)



So long, suckers



Av Lina Larsson - 14 mars 2010 11:47

DET ÄR ÖVERKALIX'S VARDAGSPRAT!

 

 

Ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta.... Men den här gången skrattar jag bara, faktiskt! =) tro det eller ej. Men va annars kan man göra?! hahahaha! sjukt. Men det var ju det här jag hade anat skulle hända loooooooooooong time ago ;) tjoooohoooo!


Och jag sov då hemma iallafall, så där har vi ett till litet rykte som har hittats på, helt utan grund. Sjuk kommun vi lever i, pratar man med en person så har man helt plötsligt sovit hos den också?! Ja, jag låter då folk tro exakt vad dom vill :) En sak är då säker, vi hade det iaf förjävla fint på fredag!


      

Vi hade det hela så bra!!!

  

 & jag var på topp humör hela kvällen! :)

Av Lina Larsson - 13 mars 2010 20:22

Påminner starkt om när jag var 12år & nötte sönder den här..........


Av Lina Larsson - 11 mars 2010 23:02

      

Ehhh, ja.. Jag har också varit världens största fjortis en gång i tiden..


-------------------------------------------------------------------------------------------------------



Nej, nu ska jag börja avrunda mitt bloggande, för imorgon är en ny dag och då ska jag hinna med lite allt möjligt;


* Duscha & fixa håret

* Ta en prommis till Mormor& Morfar och hälsa på!

* Handlar gosaker med Johanna =)

* Hämta ut löshåret!

* Låta världens bästa & snällaste annika sätta dit håret också =)

* Göra mig klar för kvällens bravader..

* PARTY!

Av Lina Larsson - 11 mars 2010 23:02

  

Av Lina Larsson - 11 mars 2010 23:00

Såhär är det:

I loved you enough to let you go.

Av Lina Larsson - 11 mars 2010 22:42

You say im crazy? - Well, you've got me crazy..

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards