'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under mars 2010

Av Lina Larsson - 6 mars 2010 17:22

och jag ska vara nykter nu länge! iaf tills nästa helg, minst :) har varit så sinnessjukt bakfull idag så det inte går att beskriva med ord, hojja! Det gillar vi absolut inte..

Ja, gårdagen var väl ändå ganska kul.. Blev en massa tjorv & såna saker - men det hör ju nästan till fyllan?! Tycker bara endel är så sjukt elaka & omogna så det finns inte, åhh va sur jag blir! Ja, nog om det...

Har nu bestämt att jag inte ska lägga ner 1minut till på falska vänner, nejnej! var jävligt nära på att ringa ett litet samtal igår, men turen var på min sida, för jag har slut pengar på mobilen.. Så det gick ju inte vägen.. Bättre ta det nyktert ist ;) Menmen, det är ju bara den personen som går & hittar på & hittar på en massa jävla skit som måste må dåligt själv eller nått. Men kan ändå inte riktigt fatta hur man ORKAAAAAAAR!? Eller?  Ja, skitsamma... Jag har ju som egentligen inte litat på denna person speciellt mycket efter allt som varit & farit heller, och det kommer jag aldrig göra någonsin igen.. Som mamma brukar säga: "-1gång är ingen gång, 2gånger är 1 gång för mycket...." Nej, nu ska jag sluta ödsla min dyrbara tid på att tänka på skitstövlar ;) Nu ska jag vänta att Johanna sminkar sig klart så får vi brumma till BB så jag får duscha & kanske fräscha till mig liiiiitegranna! För såhär kan jag inte se ut.



BIG GIRLS DON'T CRY!

Av Lina Larsson - 6 mars 2010 17:17

Även om du tog tillbaka allt som du har sagt
Även om du grät och sa jag har aldrig känt såhär
Även om du sa förlåt för allt som du har gjort
Så skulle jag aldrig se åt dig igen jag svär
Om du lovade att ändra dig och bli normal
Om du sa jag kommer alltid att älska dig
Skulle det inte spela någon roll

Du får stå kvar
För jag går nu
Ja, jag går nu

Och jag är starkare än du
Ja, jag är starkare än du
Det har jag lärt mig nu

Du brände dina broar när du sa det där
Som fick mig att förstå vem du egentligen är
Jag vet du bär en mask som du tror ingen ser
Och när du försöker le så ser vi den bara mer

Men du får stå kvar
För jag går nu
Ja, jag går nu

Och jag är starkare än du
Ja, jag är starkare än du
Jag är så mycket starkare än du
Det har jag lärt mig nu

Du har sårat mig mera än du tycks förstå
Men ett öga för ett öga, ja det heter väl så
Och du som tror på karma, och kallar dig lärd
Borde veta att i nästa liv blir du ingenting värd

Nej du får stå kvar
För jag går nu
Ja, jag går nu

Och jag är starkare än du
Ja, jag är starkare än du
Jag är så mycket starkare än du

Du får stå kvar
För jag går nu
Ja, jag går nu

Och jag är starkare än du
Ja, jag är starkare än du
Jag är så mycket starkare än du
Jag är starkare än du
Det har jag lärt mig nu.

 

:(

Av Lina Larsson - 5 mars 2010 19:22

vi har det bra!!! =) sitter på BB vi 2 och spelar lite ölspel åsånt, nice! sen blir det mission @ johanna & lina såklart! kul ska vi ha ;) Det gillar vi!


  

såhär fulla ska vi vara ikväll, jag & J-ny .. : )


Av Lina Larsson - 5 mars 2010 11:24

det efterlängtade sportlovet är nu här.... åhh gud så jag helt plötsligt vart på toppenhumör när jag insåg det! =) skönt om inte annat. Ska försöka iaf vara ute mycket med hundarna, och bara vara. Härligt!! Nej, nu ska jag avrunda och planera kvällen med miss J-ny. Heippa!

Av Lina Larsson - 5 mars 2010 11:15

      

            


  

Av Lina Larsson - 4 mars 2010 11:55

blir det idag!! =) yeey. ja, kanske inte religionsprovet, men även sånt måste göras.. Men det blir nog inte så himla svårt.. För vi har ju ändå haft prov om Judendomen, Kristendomen & Islam tidigare... Och ett samlingsprov ska väl ändå inte vara så svårt?! Jag har ju fått hyffsat bra på dom andra så.


Ja,  och sen drar jag & Johanna till ett annat land.... Finland såklart! :) För lite alkoholinköp åsånt, great!




Nej, nu ska jag avrunda & bege mig till religionsboken....adios!


  

Av Lina Larsson - 3 mars 2010 18:30

ALL THE CRAZY SHIT I DID TONIGHT, THOSE WILL BE THE BEST MEMORIES!!


Ohh my, vad jag är partysugen alltså! ;) Ihelgen ska jag satsa på en "äkta johanna & lina fylla" som är ja.... man ska vara full & hitta på en massa bus helt enkelt!!!


      

såhär kan det se ut.... HAHA!!

Av Lina Larsson - 3 mars 2010 17:38

 

 

love kills slowly.

  

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards