'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under mars 2010

Av Lina Larsson - 17 mars 2010 20:33

när någon skickade den här låten till mig....



Do you know that I love you?
When will we be together?
And when I feel you, then I do
Standing up together.

Av Lina Larsson - 17 mars 2010 18:30

I go down the beaten track, along the river with an empty bank
At the end she said to me: “Why are you here with the autumn leaves?”

‘Cause this is my life, my friend, and this is my time to stand
‘Cause this is my life, my friend, and I can’t be no one else


I’m done, tipping on my toes, strike an iron and attack my soul
Misty moon, you’re gonna see, I’ve got you blues to get on my feet

‘Cause this is my life, my friend, and this is my time to stand
‘Cause this is my life, my friend, and I can’t be no one else


I don’t wanna run; I don’t wanna fight
I don’t wanna hide; I just wanna stay free, to be me
I don’t wanna win; I don’t wanna lose
I don’t wanna play; I just wanna remember, oh I’m my name

‘Cause this is my life, my friend, and this is my time to stand
Oh, ooh-ooh-ooh-ooh-ooh-ooh

(‘Cause this is my life, my friend, and this is my time to stand)
‘Cause this is my life, my friend, and I can’t be no one else
‘Cause this is my life, my friend, and I can’t be no one else
‘Cause this is my life, my friend


(Anna Bergendahl - This is my life )

Av Lina Larsson - 16 mars 2010 21:32

Jopp. Imorgon väntar jobb 7-12. Ingen lång tur, sköööönt! ;) Men då har vi:


Torsdag: Först skola 08.10 - 14.00, sen springa fort upp till jobbet och jobba 14-21.

Fredag: Skola från 08.10 - 14.00, sen jobb 16-21.

Lördag: Jobb 06.45-16.15

Söndag: Jobb 7-21 (!)(!)(!)


hata den där sista turen alltså. usch, jag kommer vara utbränd eller nå. för då jobbade jag igår också. ja, pengarpengar! men jag hade skitit i pengarna för att slippa den där turen på söndag, vojvoj.... livet är inte alltid lätt, nej.


Nu ska jag fläta mitt hår, sen hoppa till kojs & ha det bra. eller så inte.


Av Lina Larsson - 16 mars 2010 21:16

Ibland är det en himla tur man har vänner som dig, stumpan!

  

Av Lina Larsson - 16 mars 2010 21:15

"En man är som regel en kvinnas säkra byte långt innan han själv har en aning om det."

 

 

;)

Av Lina Larsson - 16 mars 2010 21:10

det är så synd att du e så söt! 

Nästan så man exploderar.



Att livet alltid ska vara så jävla svårt... Aldrig får man som man vill!!! Inte för att jag försökt speciellt mycket heller. tusans bananer!


-


neeej, nu ska jag snart stoppa upp en kontaktannons i tidningen: "bal kavaljer sökes" rätt fyndigt va?! för jag är fan för feg för att fråga själv. och ingen annan ska då få bestämma över mig, sådeså! jag ska välja helt själv. : )





Av Lina Larsson - 16 mars 2010 21:08

Oj hoppsan vad vissa blev röda i ansiktet va!? =) Varför,  du har väl inget att skämmas över stumpan??  ;)


PUSS!

Av Lina Larsson - 15 mars 2010 14:27

  

eller vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad?!  + lilla Dan i bakgrunden dåe också! =) 

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards