'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under mars 2010

Av Lina Larsson - 29 mars 2010 22:55

Är jag idag!! =) Varför vet jag inte riktigt? Kanske för att en viss lina linnéa larsson får PÅSKLOV imorgon?! Ja, kanske det :) Hel nöjd är jag iaf!! Och det förtjänar jag... 13 dagars ledighet är det bästaaaaaaaaaaa!!


Nej, nu ska jag sluta dampa sönder allt & alla. Ska kila vidare till sängen.. Adios!


  

Av Lina Larsson - 29 mars 2010 16:17

Jävla kvinnan i hela världen!!!!!!! Livet är rätt bra orättvist ibland... För den här kvinnan är fan smokin hot & jag skulle kunna döda för att se ut som hon, på seriöst!!!


  


Av Lina Larsson - 29 mars 2010 15:54

är nu här! på onsdag har vi någon sorts skoldans eller vad jag ska kalla det. funderar på att klä ut mig då också, (bara för att jag älskar det). fast det beror på om man hinner när man ska till luleå med Johanna för att inhandla grejer till Lördag, då det är 30 år framåt, alltså 80-tals tema på hotellet! =) Guu va kul!!! Men får se om jag & j-ny är dom enda som kommer vara utklädda till 100% eller om det är några andra offer än vi som också klär ut sig! får vi hoppas på!


    (50-tals klänningen min) Kjolen är från Gina Tricot, kanske 2år gammal, och linnet något jag grävde fram i garderoben från Newbody!

   (80-tals kläderna, en oversize 80-tals inspirerad tröja som jag grävde fram i garderoben, typ aldrig använt. sen några knallrosa leggings som jag köpte i USA, aldrig använda. så det passade utmärkt! ) + svarta benvärmare.


Jag kommer se ut som ett spiktakel, men skitsamma. Man lever bara 1gång! =) Och KUL ska vi ha.....



  

Av Lina Larsson - 28 mars 2010 16:07

..men det finns ingenting som kan få dom tillbaka



  

Linafallet -09

 


Av Lina Larsson - 28 mars 2010 16:02



I know your type, boy you're dangerous
Yeah you're that guy, I'd be stupid to trust
But just one night couldn't be so wrong
You make me wanna  lose control.

Av Lina Larsson - 28 mars 2010 13:56

och idag kör jag på något nytt, chocolate chip cookies! :) åt dom här kakorna i USA, och dom var sjukt goda! så nu får jag se om jag får dom någorlunda bra.. Vi får hoppas på det iaf!!

  



Också musik till också, of course!

Av Lina Larsson - 27 mars 2010 16:38

                   

           

en kul kväll. slasken gjorde sitt jobb, kanske liiiite för mycket på Johanna? =) blev ändå en rätt tidig kväll mot vad man brukar komma hem så, men det var skönt... för på morgon har vi vaknat alldeles för tidigt!!!!

Av Lina Larsson - 27 mars 2010 15:46

Usch... Jag kan beskriva mig själv som: äcklig & bakfull.

Jag måste fan ha vunnit i kampen om hårdaste bakfyllan, för jag håller på avlida här jag sitter!! Hojja... Men kul var det igår fast vi inte var så jävla många, men ändå... det funka! :) fast jag vet fan int om det var värt det för att må såhär piss just nu.


nej, nu ska jag fixa kameran & ladda upp bilderna från igår... yeeey! bye.

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards