'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under mars 2010

Av Lina Larsson - 15 mars 2010 14:26

Skytten Vecka: 11 (2010-03-15 - 2010-03-21)

När du frågar, ”Varför gjorde jag det där nyss?”, kommer du inte att hitta svaret direkt. Är det här en rent genetisk sak eller något i din omgivning som påverkar ditt beteende? Våra hjärnor är osannolikt komplicerade. I stället för att fråga varför, ska du säga, ”Hur kan jag göra det här bättre nästa gång?” Då ökar din chans att lyckas drastiskt.
Av Lina Larsson - 15 mars 2010 14:16

är jag verkligen! rätt stolt över mig själv faktiskt.. jobbar heeeela veckan, 42 timmar (!) på 5 dagar.. shiet! Men pengar,pengar får man tänka! =) det passar ju utmärkt när vi drar iväg på kryssningen klassen!! ;) och så är det nog ganska bra ändå att man får vara nykter en helg iaf.. för efter denna helg blir det hårt, påsk & allt.. Och då ska jag då inte jobba en enda timme, då får dom då ringa till någon annan tycker jag! ;)



nej, nu ska jag ladda för arbete!! jag är skitnervös, fast jag jobbat där rätt mycket. ja, lilla jag är lite flummig ibland?! =P

Av Lina Larsson - 14 mars 2010 21:46

... nej, nu ska jag dra mig mot duschen. för imorgon är det skola & jag ska inte dit som världens flottboll. Men det är ju ändå Måndag, och det är lodis dag för moi! sköööönt. blir nog mjukisbyxor + stor tröja, för det is tha shit! =) nej, nu ska jag sluta svammla och styra upp en panodil, sen blir det duschen och min wuuuuunderbara säng. love it!   



see you later alligator.

Av Lina Larsson - 14 mars 2010 21:34

usch, min rygg värker bara mer & mer.. vafan man ska göra åt det?! känns verkligen inte bra iallafall.. Men man får väl tacka för att man har livet kvar iallafall, hade ju kunnat gå så jävla mycket värre... Usch, får rysningar bara av att tänka tanken... Jag har en skyddsängel med mig tror jag fan!!!



Men som sagt: big girls don't cry,

Av Lina Larsson - 14 mars 2010 21:23

En sak som jag verkligen har lärt mig här i livet är; Vad som inte dödar dig, gör dig bara ännu starkare.


Det blir mitt nästa projekt av tatuering, att tatuera det enda citat som jag verkligen har fastnat för. Perfekt helt enkelt!! =) Men först måste jag göra klart min på armen.. ÅHH! me <3 tatueringar.

Av Lina Larsson - 14 mars 2010 21:22

“That's the whole trouble. You can't ever find a place that's nice and peaceful, because there isn't any. You may think there is, but once you get there, when you're not looking, somebody'll sneak up and write "Fuck you" right under your nose.”

Av Lina Larsson - 14 mars 2010 21:06

I hate you, I really do!!!!!!!!!!


Hur man kan ha varit så jävla dum,blåögd & korkad?!! Ja, jag undrar detsamma... Hur fan har jag kunnat vara det? Det är fan inte min stil... Nej, och tror du att jag skulle bry mig ett skit så tror du förbannat mycket fel ;) usch nej, nu ska jag sluta tänka i såna banor. livet suger, det har jag redan konstaterat. Så nu är det slut svammlat, föralltid - och denna gång är jag riktigt jävla seriös.


För du - hade jag varit ledsen så hade jag inte suttit här just nu... hahahaha =D

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards