'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under september 2012

Av Lina Larsson - 13 september 2012 14:16

Sitter hemma hos Mamma och Pappa och är på en dator! Äntligen. Har inte varit på internet på en dator sen länge.... Därmed, får ni ursäkta alla mina fina stavfel som blir när jag bloggar med telefonen. 



En låt som får mig att få rysningar. Dock är det synd att MixMegapol spelar sönder den på radion....(!)

Av Lina Larsson - 9 september 2012 16:33

Det är såna här gånger man blir varm i hjärtat. Kia som varit livrädd för hästarna här, skällt åt dom och inte vågat gå nära. Jag har verkligen försökt träna hon, ge häste mat, tagit hon närmarr för att se att det är ingen fara. Gått närmare själv, för att visa hon att det är ju inte farligt... och så släpper jag ut hon på gården när jag ska städa. då går det såhär..

Av Lina Larsson - 9 september 2012 13:16

Sitter i soffan och ser tv när jag istället borde städa. Vardagsrummet är dammigt och fullt med hundhår. Så dags att skaka av sig latheten och istället starta städningen. Hey ho, let's go!

Av Lina Larsson - 7 september 2012 23:48

Har suttit mest hela dagen och kollat efter en hund... En liten kompis till Kia. En kompis, så hon slipper vara ensam när hon är hemma. Dock har jag varit hemskt bortskämd som har en hund som stiger upp när jag gör det och hon är så otroligt snäll när hon är ensam så det finns inte. Men både för hennes.... och våran då, så vill jag ha en liten kompis till henne. :-) En sheltie, en fransk bulldog, en aussie eller en engelsk setter är frågan. Jag är mest inställd på en Sheltie, både för att jag tror att en sån passar bra ihop med Kia, och den verkar vara något som passar mig/oss. Men jag måste fundera ordentligt.. för dessutom bor man i hus och inte lägenhet, så det är ju bättre. Sen är det ju fint kunna släppa hunden här, ner på ängen är Kia's favvoställe.. =) Men det får vänta ett tag. Måste först se så man har tid för en till och inte jobbar 100%, som jag gör nu.

Av Lina Larsson - 1 september 2012 17:39

Du och jag, alltid. Föralltid.

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards