'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under juli 2011

Av Lina Larsson - 8 juli 2011 14:56

 



Nu sitter jag med färg i håret, och hoppas på att det ska ge fin fina resultat! Senare ska jag dra upp på BB, fixa Maggans hår.. Och senare drar jag iväg till J-ny & blandar en grogg, grillar go mat & tar det lugnt.. En perfekt Fredagskväll! =)

Av Lina Larsson - 8 juli 2011 00:44

Oh myy, vad skönt med Torsdagkväll... Det betyder att jag är ledig i dagarna 3 nu, och vad jag ska njuta. Har blivit sjukt mycket jobb på sistone, och mycket motion! Känner mig nöjd. Nu har jag däremot helg, och planerna smids för fulla muggar! Jag har helt enkelt en otrolig sommar att se framemot. Den har varit helt okej, men ska bli tusen gånger bättre! Vi har marknad, vi har PDOL & vi har andra trevligheter! Äntligen lever man livet fullt ut... Äntligen.


Nu ska jag däremot stänga av datorn, och försöka sova så man är utvilad imorgon... Ska skjutsa Mormor & Morfar, färga mitt eget hår, färga fasters hår, spendera ordentligt med tid med Kia som jag inte gjort på länge när jag bara jobbat. Och sedan smida planer för kvällen... Lutar faktiskt åt en hemmakväll i Ökx, och en cider eller två. =) Life's great!


Nu vill jag bli blond.. Börjar bli sjukt less mitt gula/orange hår.  

Av Lina Larsson - 6 juli 2011 22:09

15maj..... Mina drömmar slogs i kras, min framtid kändes inte plötsligt så ljus ut nåmer, jag blev krossad i tusen bitar kändes det som. Ledsen, förbannad, men mest av allt - besviken. "Det är smällar man får ta" tänker jag idag. Men idag är snart 2månader efter. Men den dagen kändes det som att hela min värld kastades upp- och ner. Jag ville bort, jag ville ut och skrika hur mycket jag hatade dig. Jag hatar dig ännu på ett sätt, kommer jag nog alltid göra också. Men idag står jag här, och jag är jäkligt stolt över de val jag gjort tidigare i mitt liv, jag är jävligt stolt över min underbara familj, allt det du inte tyckte jag skulle vara. 


Jag har insett att familjen går före allt. Och vännerna också för den delen. Aldrig mer ska jag låta någon styra hur mitt liv ska se ut, aldrig.


"Blod är tjockare än vatten"



Av Lina Larsson - 6 juli 2011 12:40

Efter alla problem, besvikelser, ensamhet & orohet - Känner jag mig glad för första gången på länge. Riktigt glad.


 

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards