'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under juli 2011

Av Lina Larsson - 6 juli 2011 12:24



" And I never was smart with love
I let the bad ones in and the good ones go
But I’m gonna love you like I’ve never been hurt before
I’m gonna love you like I’m indestructible
Your love is ultra magnetic and it’s taking over
This is hardcore
And I’m indestructible. "

Av Lina Larsson - 5 juli 2011 15:02

   

          


Ja, nog är det säkert att man förändras på 3år.... 

Undra vart mitt långa, fina hår tog vägen?!

Av Lina Larsson - 5 juli 2011 14:36

Hey, ho.. Let's go!


Blir ganska snålt om uppdatering. Men har varit sjukt mycket jobb, festande & allt därtill. Ihelgen var ju vi i Boden & slog klackarna i taket! Var trevligt komma bort från Kommunen ännu en helg. Överkalix i all sin ära, men ibland måste man ju faktiskt erkänna att det är skönt att komma bort. Sedan drog jag till stugan på Lördagen, och sov där. Där kan man verkligen koppla bort allt, bara vara och ta det lilla lugna. Jag älskar att man kan åka dit i princip när man vill, och bara lämna allt bakom sig. Ingen el, ingen toalett, ingen dator... Och helst ingen telefon.  Sedan på Söndagen var det lugnt, jag låg mest inne och laddade för jobb på Måndag morgon! Igår var en trevlig dag, på jobbet, och efter.. Jag och Rebecca tog tag i oss själv, och drog på en 2,5mils cykeltur! Sjukt skönt. Och det bästa är ju att jag har ingen träningsvärk. Idag blir det samma rutt efter jag slutat 21, och skönt ska det bli! 


Av Lina Larsson - 3 juli 2011 19:18

 

" Love is for haters, for losers and for suckers. "


Av Lina Larsson - 3 juli 2011 15:00




 " Man kan ägna en massa tid på att frossa i tankar på kreativ hämnd
- eller så kan man gå vidare i sitt liv och

vara så lycklig man bara kan."




Av Lina Larsson - 3 juli 2011 14:05

Man ser tiden är förbi, snart är det för sent,
livet går fort och det är svårt att hänga med,
men vi kanske kommer se en juldag i lund,
kanske ölen kommer ta oss på det djupa en stund
kanske fortfarande kommer försvinna i din blick
drömma om den framtid som vi aldrig fick
och vi kanske skriker bakom musiken
och trots alla rast platserna i livet kommer vi fram till att vi trivs
Hur polätten föll om vi kanske lämnas barhänt paralellt genom snön
som ändå blåser bort efter ett halvt andetag
och du säger att det är uppenbart
att det lilla var du och jag
så förlåt om jag bara säger tjena när vi syns
slipper kännas vid svidande förr i tider
kanske var vår historia en fjärill på nål
vacker att titta på men vingar som inte slår

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards