'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Direktlänk till inlägg 23 februari 2012

True friends are never apart. Maybe in distance, but never in heart.

Av Lina Larsson - 23 februari 2012 17:19

Jag har väldans många fina vänner.. Alldeles för bra vänner. Bra på alla de olika sätt. Det finns så mycket olikheter i dom alla. Men på ett eller annat vis så har dom gjort samma sak allihopa. Fått mig hel. Fått mig att bita ihop, gå vidare och inse att det finns annat här i livet. Gjort mig glad. Gjort mig till den jag egentligen är. Alltid gett mig svar på mina frågor, och många gånger visat mig in på den rätta vägen igen. Ny vän, som gammal. 


I ord kommer jag aldrig kunna beskriva hur mycket ni egentligen betyder för mig. Jag kommer aldrig heller kunna säga det till er. För det är inte jag. Jag visar det i tystheten. Ibland inte ens det. Men om ni någongång tvekar... Gör inte det! För jag kommer aldrig glömma hur mycket ni ställt upp för mig. Jag kommer aldrig glömma alla sena nätter, all alkohol vi druckit tillsammans, alla bilfärder vi gjort, alla hemligheter vi delat, alla gånger vi spårat ur tillsammans, när vi rest utomlands tillsammans, alla gånger vi spelat spel och bara skrattat en hel kväll, alla missions vi uträttat. Aldrig. Ni är mina änglar. Mina fina, fina änglar. Som räddat mig, gång på gång. Ni har låtit mig göra dumma saker, men sen få ta smällen och ångra det. Men ändå alltid funnits där. Bara med ett värmande ord, en kram eller ett fint sms. Ni är värd allt det bästa i världen. 





Johanna, Reebeck, Josse, Erika, Frida, Annika,

Helena, Vero, Lina, Viktoria, Rebecca, Matilda, Emma, Amanda,

Michaela, Carro, Daniella, Ellen, Malin, Angelica.


"Big girls don't cry"




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Larsson - 25 maj 2014 20:19


Livet rullar på i vanlig ordning.. Men ingen dag är sig ändå lik. L är redan ett halvår(!), och tiden går som vanligt - alldeles för fort. Skönt när träningen kommer igång på riktigt igen, när min trogne träningskompanjon kommer hem från Grekland...

Av Lina Larsson - 5 maj 2014 10:55

Nyfikna människor.. En bild på Instagram gör att man får 50st fler unika besökare, sjukt. Spekulationer och skitsnack.... Varför är jag inte ens förvånad?! ;) ...

Av Lina Larsson - 4 maj 2014 21:01


Orken och lusten att blogga finns inte just nu. Instagram är något jag hellre uppdaterar, där jag kan välja mina följare. LLLARSSSON heter jag där! ...

Av Lina Larsson - 14 april 2014 22:05

Inget ord kan beskriva min kärlek för denna lilla krabat. Han som förgyllt våra liv och gjort det verkligt värt att leva. Våran supersnälla kille, Mamma älskar dig till månen och tillbaka. ...

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards