'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under augusti 2010

Av Lina Larsson - 13 augusti 2010 17:34

Cissi Dress SEK 229, Club L - NELLY.COM

Jammin I Am Leggings SEK 349, Pieces - NELLY.COM

Flower Tube Top SEK 199, Rut m.fl - NELLY.COM

Pearly Top SEK 199, Vila - NELLY.COM

Price Roswell Lace Knit SEK 199, Rut m.fl - NELLY.COM

Wow Collage SEK 249, Avanna - NELLY.COM

Laura Tunic SEK 199, Jeane Blush - NELLY.COM

Sparkie Bracelet SEK 49, Nelly Accessories - NELLY.COM

D-55 SEK 59, Nelly Accessories - NELLY.COM

Allt detta fick jag hem idag! Lovely.

Av Lina Larsson - 13 augusti 2010 17:25

Ja, ungefär så känner jag mig just nu. Arbetslös & värdelös. Jag vill jobba, & jag vill jobba på BG med dom sötaste gamlingarna & den bästa personalen. Jag kommer sakna att kunna gå till jobbet, dricka morgonkaffe & surra med gamlingarna, & framförallt kunna hjälpa dom att få ett värdefullt liv & kunna hjälpa dom med sina dagliga behov. Jag tycker inte det är äckligt eller tråkigt att hjälpa dom på toaletten, klä på sig & mata dom. För en vacker dag kommer vi själv sitta där, och behöva hjälp. Man gör goda gärningar samtidigt som man tjänar pengar &får umgås med äldre. Hur bra är inte det?=)


 & i skrivande stund ringer dom från BG och frågar om jag vill jobba extra nästa helg, lördag 7.15-21.15 & såklart tackar man inte nej! Jag skippar älvens dag & tjänar massa money istället, lovely! ;-)

Av Lina Larsson - 6 augusti 2010 02:28

  

Foto: Johanna Nyström

Av Lina Larsson - 6 augusti 2010 02:19

Den startade med att surra med Mamma, Pappa & Rolf som var på besök. Sedan åkte jag ner med Mamma och hjälpte hon att handla. Sedan åkte jag till Erika, Jocke & Leo. Vi surrade på, drack kaffe & lekte med söt-Leo. Och sedan gick jag, Erika & Leo på en prommis, köpte lite gott till filmen vi skulle se senare åsåe. Sen träffa vi mamma och pappa som stod på torget, ocj jag & Leo hoppa på släpvagnen och åkte åk-gräsklippare! Undra vad folk trodde jag var för rikspucko egentligen! ;-) Haha. Sen blev det film & gurka, morötter, ost, paprika & dipp + lite chippisar! Gott. Sådär satt jag, tobias, erika & jocke i soffan & glodde världens skummaste film, men den gick faktiskt! ;-) trevlig dag måste jag säga, måste helt klart göras om! & jag och erika har planerat in massa skoj som vi ska hitta på senare, kul!! 


Nu ska jag sova så jag får sova ut ordentligt. För imorgon blir det jobb 14-21.15, lördag 7-20, söndag 06.45-20(!) shit pommes! Men HÄRLIGT ska det bli att slippa Lulekalaset, svammel enbart!


Godnatt!

Av Lina Larsson - 6 augusti 2010 02:17

Det handlar inte om att hitta den man vill gå till sängs med, utan att hitta den man vill vakna upp tillsammans med. Det handlar heller inte om vem man vill leva livet tillsammans med, utan att hitta den man inte kan leva utan.

För i världen, är du bara någon, men för någon är du hela världen.   

Av Lina Larsson - 4 augusti 2010 18:02

Är grymt sugen på att ta en hund nu alltså. Jag kommer ju ha all tid i världen nu när jag blir arbetslös & jag har ju länge velat ha en liten vovve.. Eller ingen liten precis, jag gillar ju modellen större! =)  Och så fick jag veta idag att världens bästa DINO har blivit pappa! Så inte lite sugen jag vart på att ta en valp därifrån, menmen, det får vi se hur det blir. Nu ska jag kolla vidare på alla sötnosar!


   Jag vill ha den svarta sötnosen!! :)

Av Lina Larsson - 4 augusti 2010 17:56



Ska man följa sitt hjärta, eller vad andra vill?

Ska man bli lycklig, eller dö inombords?





:(

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards