'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under augusti 2010

:)

Av Lina Larsson - 25 augusti 2010 14:06

   I sommar någongång... Vi hade lite att göra, ja! :) men den bjussar jag på!!

Av Lina Larsson - 25 augusti 2010 13:57

Nu har jag gjort teorin för dagen. Snart ska jag diska, sen ut med hunden på prommis, sen städa, sen laga mat... Ja, jag har fullt upp fast jag är hemma. Men till helgen blir det jobb! ;) Bra att jobba helg, då slipper man vara full, man tjänar massa pengar & har det lugnt & skönt :) Orka fara på bartömning som det nu så fint kallades, allt är lik bara 5/10kr billigare, så nog vettja jag klarar mig utan! Jäklar vad jag tjänar pengar som är nykter också! YEEEY! 




Av Lina Larsson - 25 augusti 2010 13:47

Idag anlände paket från USA! & inte från vem som helst... utan från min underbara syster! :)


Mest glad vart Kia, som direkt börja leka! lill-härjarn!



    

Av Lina Larsson - 24 augusti 2010 12:39

Ointressant, svårt & väldigt tråkigt är vad det är. Men det kostar pengar & jag kan inte hålla på med att kugga 1000gånger. Men första kommer jag absolut inte klara, det vet jag redan nu. Men, då är det väl bara att sätta igång nu, på allvar? 




Nu skippar jag bloggplatsen.se & drar vidare till korkort.com/distanstest!



Av Lina Larsson - 24 augusti 2010 12:35

    

Av Lina Larsson - 24 augusti 2010 12:26

Jag har varken haft tid eller ork att blogga den senaste tiden. Det har varit fullrulle mest hela dagarna. Antingen har det varit jobb, eller så har vi varit iväg med bilen,  eller så har jag varit med underbara KIA. Min lilla bebis! :) Men skönt har det varit. Jag mår bra, & har allt jag behöver. Jag är lyckligare än jag varit på mycket, mycket länge. Jag har börjat träna flickor 97/98 i basket, med Mamma. Där även jag gör alla övningar, jag rör på mig mer & jag har det allmänt lovely! :) Life's good



      

  




Av Lina Larsson - 15 augusti 2010 22:33

Efter många om & men... Hitta vi ett namn som passa våran sötnos! Kia blev det. 


  


   

Av Lina Larsson - 13 augusti 2010 19:10

and Im absolutely not.




Men jag har iallafall någt som är värt så mycket, mycket mer.

Världens bästa familj,vänner & tobias.

Fast jag inte kanske visar det så ofta, eller hinner med alla - så betyder ni precis allt för mig, you're my sun, when the rain is fallin'! 


All kärlek till er! 

(Ni vet vilka ni är.)

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards