'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under september 2010

Av Lina Larsson - 27 september 2010 12:34

Ja, det var då en nyhet det också. Fick precis höra det när ja var ut med Kia på prommis. En helt random kvinna i 50års åldern passerade vi, då hon mittiallt stannade och sa: - Ja, jag måste ju säga att du var hemskt lik Nathalie Horler. Trodde nästan det var en kändis som var ut med hunden! Errhhm, jaha tänkte jag och sa: Jaha, okej, de visste jag inte! (låtsades att jag visste vem Nathalie horler var typ) Men tänkte framför mig en blond opera sångerska ungefär. För jag menar, när håller 50+ reda på vad Cascada heter? Ja, denna kvinna var då uppdaterad iaf, för det visste inte ens jag. Hmm. Ja, och när jag då kom hem googla jag på namnet, och så kom det upp massa bilder på cascada, min första tanke var att de var nå skämt, eller att jag hört fel.. men hon sa verkligen Nathalie Horler, det är jag säker på. Ja, det måste ju ha varit våra hårfärger som var lika, för ingen annan speciell likhet ser jag. 


               

Vart såg du likheten kvinna?

Av Lina Larsson - 27 september 2010 12:09

& jag längtar redan till helgen, sjukt mycket. :) då blir det förfest @ oss, sen hotellet med världens bästa & äta buffé, sen blir det party people!! sjukt kul. Känns riktigt bra, för jag har då varit nykter i 2,5 månad. Duktiga jag!! Jag har satt pengarna i annat, massa kläder, skor & annat behövligt. Dessutom känns det mer som att man fått sig ett "liv" nu. Man har jobbat lite då & då, inskaffat världens bästa Kia, och har det bra. Dessutom känns det inte så lockande att dricka varje helg i ökx nåmera, den biten har jag gjort bort redan, alltför mycket! haha. Visst, ibland är det skitkul att bara ta sig en spontanfylla & sitta, menmen.. Ja, nog pratar om det. Vi ska iaf ha skitkul ihelgen & det ska bli enormt trevligt komma ut & träffa lite folk!! Grrreat.


johanna, lina & matilda @ studentveckan  

Av Lina Larsson - 27 september 2010 11:55

Brr, börjar bli kyligt ute nu.. Snart har vi vinter. Och det betyder mys-pys, julafton & massa födelsedagar i släkten. Kan inte bli bättre :) Men då är det stora minuset kylan, att dom är sjukt dåliga på att skotta/ploga här i kommunen. Minns förra vintern (och alla där före dessutom) så hade dom inte plogat när jag gick till skolan, så det resulterades i att man var sjöblöt när man kommit sig till skolan. Hmm! Skärpning på er!


Bjuder på en låt också såklart:

( den spelades väldigt flitigt för exakt 2år sedan..) sjuka tider!!





Av Lina Larsson - 26 september 2010 11:20

1. Var aldrig otrogen. Det kanske verkar som att "ingen nånsin får reda på det" men tjejer berättar allt för varandra om allt. Hon kommer få reda på det till slut och då ligger du risigt till!

2. Var försiktig med varenda manliga släkting till henne. Vilken som helst av dem skulle kunna spöa ner dig på ett ögonblick och många skulle inte ens vänta på det ögonblicket.

3. Missa aldrig ett tillfälle att berätta för henne hur vacker hon är.

4. Säg aldrig nej när hon vill pussa dig framför dina kompisar. Om dom skrattar är det för att dom är avundsjuka.

5. Om hon slår dig hårt, så förtjänar du det.

6. Om du inte har sex med henne, säg inte till dina kompisar att du har det.

7. Alla tjejer äter inte som flugor, många av dom äter som lejon.

8. Alla tjejer ska slutligen få tre saker av sin pojkvän:-Ett gosedjur-En av dina tröjor-Något som visar hur mycket hon betyder för dig

9. Om en kille får henne att känna sig obehaglig, är det din plikt att slå ner honom, eller åtminståne snacka med tönten.

10. Om du står med henne och pratar med någon av dina tjejkompisar, tryck henne närmare mot dig så hon känner att det är hon som är i centrum.

11. Bli inte helt tokig när hon PMSar. Det är inte äckligt och det får henne att känna sig jättelessen, så var förstående.

12. Om du inte tycker om sättet hon kör på - Kör själv

13. Om ni har blivit ett officiellt par och du ska presentera henne för dina kompisar, så är det JÄVLIGT bäst för dig att du presenterar henne som din flickvän.

14. Memorera hennes födelsedag för guds skull! Glömmer du den- Ditt liv kommer bli förstört.

15. Duscha inte hel i Cologne men lukta gott. Spray-Delay-Walk away funkar bäst.

16. Om du inte älskar henne, så var inte tillsammans med henne, vänta inte med det och låt inte henne upptäcka det. Det kommer bara göra mer ont om du drar ut på det.

17. När ni har varit tillsammans ett tag, tänk på att hon verkligen litar på dig. När du har en flickvän som verkligen litar på dig, har du ett mycket större ansvar, privilegium och mer kontroll än du tror, de flesta killar skulle mörda för att få sån kontroll och det kan förstöras på en nanosekund.

Sist men inte minst: Prata inte om dina dumma, korkade& fula ex och åk för gudsskull inte och träffa dom, eftersom då kan både du & ditt ex åka på spö!

Av Lina Larsson - 26 september 2010 11:16

I may look calm -


But in my head I've already killed you three times....

Av Lina Larsson - 26 september 2010 11:06

Dagens händelse: Ingen alls, det är söndag & jag vill bara ha helg igen, NU!

Dagens frisyr: Uppsatt.

Dagens smink: Mascara.

Dagens outfit: Skulle helst av allt vela ta på mig mjukisbyxor & en stooor tröja! men jag vet inte var alla byxor tagit vägen, hmm...

Dagens låt: Scooter - Friends! Paaaaaaaaaaaaartysugen!!!

Dagens humör: Glad som fan!

Dagens citat: Don't worry, be happy! ;-)


  

Av Lina Larsson - 26 september 2010 11:02

Håller på försöka knapa ihop en skiva, men jag tycker jag bara hittar musik som jag redan nött sönder. Hallå, kom nu ut med ny, fräsch musik, tack! :) Eller så är det bara jag som söker grymt dåligt??


Ja, ska fortsätta kolla efter om jag hittar någon goding :)

Av Lina Larsson - 25 september 2010 22:16

        

  

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards