'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under september 2010

Av Lina Larsson - 28 september 2010 14:19

Av Lina Larsson - 28 september 2010 14:13

   Bilder ute i det vackra höstvädret! ;-)

Av Lina Larsson - 28 september 2010 13:09

Det blev en fräsch uppdatering av den tråkiga sminkväskan som nästan allt var slut, eller dåligt i. Nu får jag ju mig en bas make-up iallafall! =) Härligt!!!


  

Ljust-silvrig ögonskugga från Loreal, 89kr. 


  

Loreal's superliner, 115kr.


  

Maxfactor. Den bästa, enligt mig! 139kr.


  

Loreal, 119kr.


  

Bästa mascaran! Maxfactor, 139kr.





Och så beställde jag en smink palett, en stor sådan! 120st ögonskuggor. :D Me like! Nu är det bara börja sminka sig ordentligt!!! Fast, den lär väl hålla flera år för mig.


     

275kr, www.eleven.se.


Av Lina Larsson - 27 september 2010 23:39

Kvällen har bestått av basketträning, kaffe hos maggan & skiv-bränning :) 

Lugn & skön kväll.



Imorgon blir det att fara på polisstation & hämta ut passet, sen blir det att fara handla lite smink & sånt. Känner att jag behöver nå nytt nu. En ögonbrynspenna, en mascara, en foundation & någon ny ögonskugga. Synd bara att smink är så jäääkla dyrt också, menmen. Man har ju fått lön, så man får väl unna sig lite nytt! ;-)





Nej, nu ska jag hoppa i sängs, för polisstation har inte öppet länge.


Godnatt & sovgott.


Av Lina Larsson - 27 september 2010 15:19

Av Lina Larsson - 27 september 2010 15:14

  


Min enda önskan till Jul:

* Jag vill ha långt hår, riktigt dessutom. Inget löshår!


Så snälla, snälla tomten.... Gör nå magiskt med mitt hår så det växer uta tusan nu!

(Reparera det gärna också, för den delen. För det mår inte braaa :(  )

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards