'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under september 2010

Av Lina Larsson - 8 september 2010 13:50

Visst, man kan ibland ha lite otur... Men idag tog det priset alltså!!! Åhh, va less & sur jag blir!!!



Tur jag har gumman min, som kom & slicka mig i ansiktet när hon såg att jag fällde en eller två tårar... Hon är så klok! För hon har redan lärt sig, sitt, ligg, tass, sida & så har jag lärt hon: Hur gör flickorna på pox? Då lägger hon sig på rygg & bressar med benen =) Kanske det bästa!!! & dessutom är det ju helt sant också för den delen ;) hahaha!


Nej, nu ska jag vara social med världens bästa mamma & pappa... heippa!!



  

  


Av Lina Larsson - 6 september 2010 23:02

   6september, 2009. Tiden går fort, alldeles för fort.   +

Av Lina Larsson - 6 september 2010 22:55
Can we pretend that airplanesIn the night skyAre like shooting starsI could really use a wish right now(wish right now) (wish right now)Can we pretend that airplanesIn the night skyAre like shooting starsI could really use a wish right now(wish right now) (wish right now)YeahI could use a dream or a genie or a wishTo go back to a place much simpler than thisCause after all the partyin and smashin and crashinAnd all the glitz and the glam and the fashionAnd all the pandemonium and all the madnessThere comes a time where you fade to the blacknessAnd when youre staring at that phone in your lapAnd you hoping but them people never call you backBut thats just how the story unfoldsYou get another hand soon after you foldAnd when your plans unravelAnd they sayin what would you wish forIf you had one chanceSo airplane airplane sorry I'm lateI'm on my way so dont close that gateIf I dont make that then Ill switch my flightAnd I'll be right back at it by the end of the nightCan we pretend that airplanesIn the night skyAre like shooting starsI could really use a wish right now(wish right now) (wish right now)Can we pretend that airplanesIn the night skyAre like shooting starsI could really use a wish right now(wish right now) (wish right now)Somebody take me back to the daysBefore this was a job, before I got paidBefore it ever mattered what I had in my bankYeah back when I was tryin to get a tip at SubwayAnd back when I was rappin for the hell of itBut now a days we rappin to stay relevantIm guessin that if we can make some wishes outta airplanesThen maybe yo maybe I'll go back to the daysBefore the politics that we call the rap gameAnd back when aint nobody listened to my mix tapeAnd back before I tried to cover up my slangBut this is for the Cada, whats up Bobby RaySo can I get a wish to end the politicsAnd get back to the music that started this shitSo here I stand and then again I sayI'm hopin we can make some wishes outta airplanes?Can we pretend that airplanesIn the night skyAre like shooting starsI could really use a wish right now(wish right now) (wish right now)Can we pretend that airplanesIn the night skyAre like shooting starsI could really use a wish right now(wish right now) (wish right now)I could really use a wish right nowI could really use a wish right nowAre like shooting starsI could really use a wish right nowA wish right nowA wish right now
Av Lina Larsson - 3 september 2010 13:02

Sjukt bra låt av Poleshift! Texten är fin också! Fast den är ju inte klar ännu, men ändå jävla bra! Lätt den bästa låt dom gjort hittills, (enligt mig då..)


Av Lina Larsson - 3 september 2010 12:18

härligt!! Jag fick jobb hela helgen nu också, & tacka för att jag inte tackar nej till det.. För man får inte hur många chanser här i livet, så då måste man ju tacka ja till dom man får.. =) Skönt att jag iallafall fått jobba nu ganska mycket. För pengar måste jag ha! 


Nu ska jag fixa mig lite, ofräsch som man är!!  

<3

Av Lina Larsson - 2 september 2010 15:30

  

Av Lina Larsson - 2 september 2010 15:16

Känner mig på toppenhumör... Kanske är det därför jag lyssnar Waka Waka järnet & dansar runt i lägenheten, spritt språngande naken?! Tur att persiennerna är nerdragna iallafall, annars hade jag legat mycket risigt till! 


Nej, nu ska jag & Kia snöra ihop nå föda åt min arbetande karl =) också kanske vi borde klä på oss & sminka oss litegranna... man kan verkligen säga "vi", för Kia är verkligen med på allt jag gör, sitter bredvid mig eller följer efter mig vart jag än går.. Gull-gumman! 



Hejdå! ;)

Av Lina Larsson - 2 september 2010 12:12

Ibland undrar man vilka som verkligen är äkta, vilka som står upp för en i vått & torrt, vilka som säger emot & vilka som finns där att lita på..


"Dom som snackar skit om andra i din närvaro, snackar skit om dig i din frånvaro" finns det ett talesätt som säger. Och jag tror det är sant. Och jag orkar bara inte höra skitsnack efter skitsnack. För så är tjejer. Snackar skit om varandra, hela hela tiden. Det finns inge gränser & inget slut på det. Vissa mer eller mindre. Men vissa är helt extrema. ( Nu tror jag vet varför jag nästan alltid valt att vara med pojkar, istället för flickor & dessutom kommit mycket bättre överens med killar)

& vilka är äkta - dom som snackar en massa, massa skit om personer & sedan far & umgås med de personer den snackat så mycket skit om? Är det för att skaffa vänner, eller vad? Jag blir så irriterad på såna människor, som snackar skit om & kritiserar en människa jätte mycket, och sedan blir helt plötsligt bästa vänner?! Alltså, hallå?? 


Ja, igen har sagt att livet ska vara lätt.... Men vissa borde verkligen få sig ett ordentligt kok-stryk för att förstå, sluta gnälla så jäkla mycket & inte vara så himla stora i käften.

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards