'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under september 2010

Av Lina Larsson - 2 september 2010 11:15

därför snör jag upp dagens outfit =)


Wow Collage SEK 249, Avanna - NELLY.COM

WOW collage tröja, från nelly!


Jammin I Am Leggings SEK 349, Pieces - NELLY.COM

Leggings från Nelly!



Varmfodrad Stövel från <a href=Skopunkten.com"
/>


Också mina extremt sköna stövlar som aldrig sviker från skopunkten! Köpta hösten 2009, men såg för nå tag sen att dom ännu finns kvar! =)

Av Lina Larsson - 1 september 2010 13:55

 

Lowa, Pappa-Anton & Casper


 

Lowa med Kia :)


 

Lowa & Casper med Kia.



  Casper äter kagooooooor :)


   

Lowa mumsar också, Ballerina ofcourse! :)


Av Lina Larsson - 1 september 2010 13:48

Igår blev det en snabbis till Luleå för att inhandla telefon, hundbur till bilen, massa mat, städgrejer & annat behövligt som sminkborttagning, parfym, ansiktsrengöring m.m m.m :)



  


En ny modell, 1200kr, rosa. Behöver jag säga nåmer? =)

Av Lina Larsson - 1 september 2010 13:29

Tröstar mig själv att jag kugga teorin med 2fel (!) och beställer mig skor istället!! =) wunderbart kallas det! & det är ju inte helt fel när man får 3par & bara betalar för 2st....



Varmfodrad Stövel från <a href=Skopunkten.com"
/>Vita har jag ju redan, men dessa var lägre i skaft, snyggt! & varmfodrade är dom också. :) Gratis!




Stövel från <a href=Skopunkten.com"
/>Lårhöga stövlar! Behövligt & snygga!  499kr.



Stövel från <a href=Skopunkten.com" /> Också dessa är lårhöga. Och bruna, passar utmärkt till min bruna skinnjacka! & roligt med någon annan färg än svart :) 499kr.

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards