'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under september 2010

Av Lina Larsson - 14 september 2010 22:58

ÅHHHH vad jag får i nerverna av att sitta ensam heldagar!! Eler visst, jag har ju Kia som jag går ut med :) Det är tur hon kom till oss, annars hade inte livet varit kul alls.... Men nu vill jag ha ett jobb, tack! Inte bara på helgerna, utan på vardagarna också. Man sitter hemma heldagar utan att göra ett piss.. Sitter och nöter Facebook & alla bloggar som existerar. Nej, nu vill jag ha ett arbete... helst nyss! =)

Av Lina Larsson - 14 september 2010 12:51

  


Nej, nu tar jag med mig gumman och går till mormor & morfar istället! är något less sitta och trycka i lägenheten, man blir lat, alldeles för lat.... så nu tar jag mig en prommis dit istället! =) 

Av Lina Larsson - 14 september 2010 12:29

Minns hur roligt vi hade förut. Jag, Daniella, Ellen, Rebecca, Linda & Annika förr.. Vi laga mat, surra, drack go cider, spela spel, & hade det allmänt kul.


    

Av Lina Larsson - 14 september 2010 12:27

     (Bilder från mars, 2008)

Av Lina Larsson - 14 september 2010 12:11

& vissa stannar förevigt....



 

2005


 

2004


     2007


  

2008


   2009


   & 2010! :)

Av Lina Larsson - 14 september 2010 12:10

Hennes röst skulle jag inte tacka nej till. Speciell & precis som den ska vara! <3

Av Lina Larsson - 13 september 2010 13:29

= farligt! för varje gång man kikar in där, hittar man något nytt & snyggt.. så nu råka jag skicka iväg en beställning...... Jag kunde inte hålla mig! dessutom behövde jag absolut en halsduk till höstens kyla! ;) 


men nu ska ja bannlysa mig själv från den sidan, för den är alldeles för farlig för börsen min!!! 



Vela Scarf SEK 149, Ichi - NELLY.COMMilano Scarf SEK 69, Nelly Accessories - NELLY.COM

Ribbon Back Flower Dress SEK 199, Club L - NELLY.COMPistol Tube Box SEK 199, Rut m.fl - NELLY.COM

Rosa Top SEK 179, Jeane Blush - NELLY.COMJalazy I Am Leggings SEK 349, Pieces - NELLY.COM

Studded Leggings SEK 199, Club L - NELLY.COM


.-.

Av Lina Larsson - 13 september 2010 11:12

Every time you kiss me I’m still not certain that you love me,
Every time you hold me I’m still not certain that you care
Though you keep on saying you really, really, really love me
Do you speak the same words to someone else when I’m not there.

Every time you call me and tell me we should meet tomorrow
I can’t help but think that you’re meeting someone else tonight,
Why should our romance just keep on causing me such sorrow?
Why am I so doubtful whenever you’re out of sight?

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards