'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under september 2010

Av Lina Larsson - 12 september 2010 21:10

jag kom på den smarta ideén igår att istället för att bara sitta & torr-dricka i någon lägenhet före hotellet på mikaeli, så bokar man bord & äter buffé där ist! :) Mycket roligare...... De blir ett roligt & lagom stort gäng! Men har bokat 1plats för mycket och kommer int på någon mer man kan fråga. För endel orkar man inte höra med, för den ena har int råd, den andra ska nå annat & den tredje is inte.. så om någon lill-själ är sugen att komma, hör av eeeeeeeeeeer!!


   

Av Lina Larsson - 12 september 2010 21:00



Äkta vänner är som ädelstenar
värdefulla men sällsynta;
falska vänner är som höstens löv
granna men blåser bort med första vinddrag.





Det finns riktiga vänner, som alltid står vid ens sida, no matter what, no matter when, no matter how. & som frågar även när det är något kul på gång & inte bara när den har bekymmer, ( även fast man råkar ha pojkvän....) och såna som inte glömmer bort en bara för det. Och så finns det dom som med första motgång, sticker så fort det bara går. 


Av Lina Larsson - 10 september 2010 12:13

Boyce Avenue, ett band som jag aldrig hört tidigare, har satt plats i mitt hjärta, för guud så bra dom är alltså!! Dom gör "beautiful girl's" mycket bättre än Sean Kingston! Helt klart värda att höra på! =)



Av Lina Larsson - 10 september 2010 11:54

I never thought I'd be in love like this.
When I look at you my mind goes on a trip.
Then you came in, and knocked me on my face.
Feels like in I'm a race, But I've already won first place

I never thought I'd fall for you as hard as I did.
You got me thinkin' bout our life our house and kids.
Every mornin' I look at you and smile,
cause boy you came around and you knocked me down,
knocked me down.


  

Av Lina Larsson - 10 september 2010 11:17

har äntligen anlänt! & över förväntan var dom :) mums!! synd bara att leveranstiden tog så himla länge, men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge? 

& nu ska jag ta & fota 10par skor, nästan oanvända, som ska ut på Tradera! In med det nya, & ut med det gamla =)


Av Lina Larsson - 8 september 2010 22:11

jag har varit nykter sen marknadshelgen... så är det någon som förtjänar ett riktigt partajj så är de då jag!! vart grymt sugen på en fylla här jag sitter.. skumt. jag som varit så nykterist, men..... någongång skulle väl bli den första jag blir sugen! mikaeli blir då utgång, helt klart! då det är lönehelg & allt =) det är jag fan värd.



  





Av Lina Larsson - 8 september 2010 13:55

Have you ever made a sacrifice? A holy rise, rise for you..  Locked in the darkness you will ask yourself, did I fail but not you?





Kuriren hade rätt, Poleshift kan fan gå hur långt som helst. Med den här låten slår dom många andra artister! 

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards