'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under oktober 2011

Av Lina Larsson - 11 oktober 2011 19:25



Love doesn't make the world go round, love is what makes the ride worthwhile. "


     

-

Av Lina Larsson - 8 oktober 2011 19:19


" Life isn't about the breaths we take,

it's about the moments that take our breath away. "


 

Av Lina Larsson - 8 oktober 2011 19:05

Nu ska jag minsann bjuda på ett par härliga musikbitar som får mig att slänga Onepiecen, och snöra på mig lite smink, en klänning, dricka en grogg & bara dansa!



Got 2 Luv U - Sean Paul

Welcome to St.Tropez - DJ Antoine ft Timati

We found love - Rihanna ft Calvin Harris

Fade Into Darkness - Avicii

Club Rocker - Inna ft Flo Rida (Play&Win Radio Version)

Yoü And I - Lady GaGa

Brains Out - Tove Styrke ft Caotico

Night of your life - David Guetta ft Jennifer Hudson

Crank It Up - David Guetta ft Akon

Vamos A La Playa - Loona

Rihanna - Man Down

Pass At Me - Timbaland ft Pitbull

50 kvm(original mix) - Eric Amarillo 

How to Love - Lil wayne



Enjoy!

Av Lina Larsson - 8 oktober 2011 18:57

Idag ville jag ut. Bort från sängen. Så jag, Mamma & Kia åkte ner till finaste Mormor & Morfar, och där var ju Jenny också. Vi hann prata om allt mellan himmel & jord, och skrattade tills jag fick ont i magen.

Vi kom även till det ganska vanliga samtalsämnet... En kille åt mig.

Mormor föreslog väldans många, men som vanligt vart det bara Nej efter nej. "Är du kräsen, kanske?" fick jag som fråga. Och nej, kanske inte kräsen. Men jag vill bara inte bli sårad igen. Jag är bara inte beredd för något sånt ännu. Men då klargjorde Mormor för mig att på Juldagen här i Överkalix kommer jag minsann träffa en kille, en söt & "stadig en" och han jobbar i Aitik.... Hmm. Då återstår det att se om Mormor får rätt då. Haha.

Av Lina Larsson - 8 oktober 2011 12:52

Inget Luleå för mig idag inte. Har ännu feber & en sjujävla huvudvärk. 


Mamma ringde nyss och berättade att dom hade spelat riktigt bra tjejerna. Blev förlust, men det har ju absolut ingen roll om dom spelade bra.

Att jag blir varm i hjärtat att höra att dom är så duktiga. =)

På Måndag ska jag se till att vara frisk, för nu är det dags för mig att börja vara på träning.



Nej, nu kallar TVn och sängen på mig... Som den gjort i 4dagar. Urk, vad less jag är att ligga inne.

Av Lina Larsson - 7 oktober 2011 18:19

Jag vill inte vara sjuk på det här viset. En 3veckors förkylning som bara blir värre och värre. I Onsdags på jobbet trodde jag att jag skulle falla ihop vilken sekund som helst, yrsel, illamående och feber. Mycket rätt, när jag kom hem hade jag över 39.5 i feber. Härrrrliga tider! Nej, nu vill jag bli frisk så kan jag vara igång igen.... Jag som alltid är på sprången. Tur Mamma ringde & bokade mig en tid på Vårdcentralen, så nu fick jag mig Penicillin och Cocilliana. Infektionen jag hade i kroppen hoppas jag går över...... Mycket snart. :)


Och så har jag en extrem abstinens av Alanya. 

Jag vill dricka Flushes och sjunga med till tonerna av "Take me home, to the place I belong." och "Hey, Hey Alanya." Jag vill umgås med massa fina människor som verkligen satt spår i mitt hjärta. Jag vill äta oändligt med chips och dricka hemmagjorda drinkar på balkongen med cigaretten i ena handen, och kameran i andra. Jag vill dit, där jag känner att jag hör hemma. Inga fördomar, inget skitsnack och inga problem. Bara vara sig själv för ett tag.


 



Av Lina Larsson - 4 oktober 2011 18:33

Sitter och trixar med en grej jag ska ge till en vän. En sak jag tänkt länge på att göra. Dock så tror jag att jag kommer få ockupera datorn på Berget mest hela natten ska jag hinna bli klar... :)

Av Lina Larsson - 4 oktober 2011 18:24

Helgen var sjuk. Och sjukt rolig. Vi for till Kalix på Lördag med ett vad, och Veronica var den som tog hem den välförtjänta segern.Vi shottade en massa. Vi drack god bål. Och var i sjukt bra sällskap. Dock så skulle jag så mycket på efterfest, men den bangade jag och for hem till Kia som väntade så ivrigt på mig. Det var den helgen. 



Idag har jag jobbat 7-16, imorgon blir det 7-21.15, på Fredag 12-16, och samma Lördag. En lugn och bra vecka. Och veckan därpå samma. Kan vara skönt inte jobba ihjäl sig ibland också, men inte lika roligt när lönen kommer. Man kan inte bara jobba, man måste ju få ägna sig åt annat också, helt klart. För i sommar har man då inte gjort annat än jobbat. Jag har inte ens behövt ha mat eller dryck i kylen. Jaja. 


Nu ska jag & provköra benzen en sväng, för idag har jag fått bytt den sämsta framrutan, så nu ser man äntligen vart man kör. Men inte roligt för börsen.... Sen kommer nya vinterdäck på det.... Och så en ny ljuddämpare. Hm. Jag som skulle lägga undan pengar till en resa i Maj. Undra vart dom pengarna ska komma från.... 



Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards