'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under april 2010

Av Lina Larsson - 20 april 2010 16:14

.. är något utav det bättre!


fick sluta efter jag gjort klart engelska nationella, så då var J-ny på skolan, så vi packa in min cykel i audin & drog till BB lämna den.. sen drog vi ner till bränna och tog det lilla lugna. glassa omkring typ.


nej, nu ska jag (pappa) skicka ett vinnarmail till min tradera grej så man får in nå pengar på kontot. me love that!


hejppa.

 

 

        

sommar, sol & alkohol! ;-) 

Av Lina Larsson - 18 april 2010 15:27

Först men inte minst har vi nu snart Valborgs! Som jag har bestämt ska bli superb!

Sen har vi STUDENTKRYSSNINGEN! 9-10 maj. Kommer bli sjukt bra!

Sen kommer J-ny's födelsedag, och då har vi planerat en liten hotellvistelse mest troligt ;)

Sen är det ju massa cruisingar, typ piteå/luleå mfl..

Sen kommer STUDENTVECKAN! Och jag är sjukt taggad! För det är inte länge kvar nu, och glad är jag för det! ;-)



Så det var nog lika att vara nykter  i 2 helger, och nästa också! ;-) 

Av Lina Larsson - 18 april 2010 14:27

Man ser tiden är förbi, snart är det för sent,
livet går fort och det är svårt att hänga med,
men vi kanske kommer se en juldag i lund
kanske ölen kommer ta oss på det djupa en stund
kanske fortfarande kommer försvinna i din blick
drömma om den framtid som vi aldrig fick
och vi kanske skriker bakom musiken
och trotts alla rast platserna i livet kommer vi fram till att vi trivs
Hur polätten föll om vi kanske lämnas barhänt parallelt genom snön
som ändå blåser bort efter ett halvt andetag
och du säger att det är uppenbart
att det lilla var du och jag
så förlåt om jag bara säger tjena när vi syns
slipper kännas vid svidande förr i tider
kanske var vår historia en fjäril på nål
vacker att titta på men vingar som inte slår.

Av Lina Larsson - 18 april 2010 14:15

Usch! Söndagsångest & dåligt humör är inte att mixtra med alltså. 


Av Lina Larsson - 17 april 2010 17:57

  

Hösten 2008

Av Lina Larsson - 17 april 2010 17:40

Gokväll!  Idag har jag jobbat 06.45-16 och det gick bra! Tur man jobbar med bra folk säger jag bara! ;-)


Gårkvällen spenderades först på UG med Josse & J-ny, vi hann med lite allt möjligt.. När Josse & Jag sku på bilisten och köpa snus så låna vi adams moped, som kanske gick 20km/h med oss på.. Och jag kände mig fan som 13år igen där jag satt, jag & josse.. Kul hade vi dock, och skrattade heeeeela vägen till Bilisten! ;-) Sen fick J-ny sluta tidigare, så vi drog uppåt bränna för att hitta på nå bus! Så for vi och tog nå varv med David, Emil & Freddy och försökte hitta på nå kul som skulle förgylla våran kväll!  Men icket.... Vi mest snurra och surra på. Sen kom några av Josses klasskompisar & hälsade på, så vi åkte med dom & tog ett par varv.. Sen for jag hem trött som tusan kring 00.30, för att jag skulle upp 06.00 Men det gick bra det också, var liks så trött & tråkig kände jag på mig! ;-)


Nu ska jag invänta J så ska vi hitta på nå man kan göra ikväll!


Heippa!

Av Lina Larsson - 16 april 2010 16:08

Mamma & Pappa - ni är bäst! På alla de sätt & vis som finns! Ni rockar min värld liksom! ;-)


Utan er hade jag inte varit den jag är idag, och jag tackar gudarna för att ni har orkat stå ut med mig under alla tonårs år, alla fjortisfyllor, alla samtal hem från skolan, alla hyss jag gjort. Och hade ni inte hållt efter mig hade jag nog varit någon helt annanstans & varit någon helt annan människa idag.... ...


Jag är glad för att ni stått bakom min rygg i alla lägen, och för att ni sagt åt mig: Håll ditt huvud högt upp. 


Jag är glad för att ni velat komma & hämta mig, fast klockan varit 5 på morgon..


Jag är glad för alla gånger ni stöttat mig när jag varit ledsen...


Jag är glad för alla gånger ni gett mig goda råd...


Jag är glad för att ni låtit mig ta egna beslut...


Jag är glad för att ni trott på mig de gånger jag inte gjort något fel...


Jag är glad att ni sagt till mig på skärpen när jag gjort något dumt...


Jag är glad att just ni är mina föräldrar. Min Mami som alltid ska försöka hitta dom bästa lösningarna på saker & ting, som alltid vill en väl mening, och min söta Papi som alltid är så skojsig & ungdomlig - och som verkligen försöker att göra mig till en bättre människa för var dag som går! Ni är bäst!






Love you til' the end.

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards