'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under april 2010

Av Lina Larsson - 16 april 2010 16:04

om man ska ta en lägenhet, eller inte.... Kul skulle det vara, men är ju så förbannat dyrt! Ja, det är ett samtalsämne det också! ;-) För jag glömde ju helt bort att gå på Bostäder idag och checka upp det där lite närmare, men det hinns ju på måndag det också! ;-) 


Nu ska jag äta kyckling & go satta sallad! och sen blir det fix inför kvällens bravader! haha.



bjuder på en bild på mig och världens absolut bästaste Johanna!

  



Av Lina Larsson - 16 april 2010 15:55

och det ska jag fira med...ingenting.


Jag ska vara nykter denna helg också, yeey! ;-) Nog har jag säkert minst lika kul för det! Ikväll blir det väl UG, (tro inte att jag blivit 13 igen..) Jag är bara där för att J-ny har praktik där åsåe. Men i brist på annat duger det faktiskt! ;-) 


Idag har jag haft hål från 09.10-13.30 typ. Tungt? Svar: JAAA! Jag och Annika avslutade dagen med muntliga nationella i Engelska B, gick rätt okej faktiskt! ;-) Och imorgon blir det jobb (!) för hela slanten! 06.45-16, då har man ju hela kvällen till sitt förfogande.. Och jag har redan börjat smida planer, för jag är taggad så ini helvete!!!!!! ;-) Vi har lite grejer vi allt ska sätta stopp för, eller hur JOHANNA!?? YEEEY!!!! 



Av Lina Larsson - 16 april 2010 15:04



    It must have been love, but it's over now.

Av Lina Larsson - 15 april 2010 22:24

Känner mig måttligt jävla less just nu!!!!! Känns som att ingenting är bra just nu... Och jag vill bara ta en bil & köra långt åt jävla helvete. Men då är det ju enda problemet, jag har ingen körkort, men det håller på fixas. Så får väl vänta till Juni typ innan det lär hända.... Om jag har en sjuk tur vill säga.

Jag är så jävla sur, less & förbannad så det finns inget slut.... Jag vet mycket väl att jag inte borde spendera mer än 1minut av mitt liv åt att tänka på en jävla idiot, men jag gör det liks förbannat... ÅHHH!!! fan.... Skjut mig någon.





Kände att det här blev ett hata allt värdelöst inlägg, men shit the same!!!!!!!!!



Aldrig fucka up.

Av Lina Larsson - 15 april 2010 22:00

I'm stupid
I'm useless
I can't do anything right

According to you
I'm difficult
Hard to please
Forever changing my mind
I'm a mess in a dress
Can't show up on time
Even if it would save my life
According to you
According to you

But according to him
I'm beautiful, incredible
He can't get me out of his head
According to him
I'm funny,irresistible
Everything he ever wanted
Everything is opposite
I don't feel like stopping it
So baby tell me what I got to lose
He's into me for everything I'm not
According to you

According to you
I'm boring
I'm moody
You can't take me any place

According to you
I suck at telling jokes cause I always give it away
I'm the girl with the worst attention span
You're the boy who puts up with it
According to you
According to you


But according to him
I'm beautiful,incredible
He can't get me out of his head

According to him
I'm funny, irresistible
Everything he ever wanted
Everything is opposite
I don't feel like stopping it
So baby tell me what I got to lose
He's into me for everything I'm not
According to you

I need to feel appreciated
like I'm not hated
Oh, no
Why can't you see me through his eyes?
It's too bad you're making me dizz-ay

According to me
you're stupid
you're useless
you can't do anything right

But according to him
I'm beautiful, incredible
He can't get me out of his head

According to him
I'm funny, irresistible
Everything he ever wanted
Everything is opposite
I don't feel like stopping it
Baby tell me what I got to lose
He's into me for everything I'm not
According to you

According to you


According to you
I'm stupid
I'm useless

I can't do anything right

 

 

 

Så rätt just nu!!!!!!!






Av Lina Larsson - 11 april 2010 11:15

haha

Av Lina Larsson - 10 april 2010 18:42

... och jag hade int velat annat än att vara full just nu! men icket, nyktert blir det för hela slanten! sparar mig till något tillfälle då det är värt dricka helt enkelt!! =)


nu ska jag gå ut för J-ny kommer strax, för jag ska nämnligen ha min första mjukglass för i år. Min gå-ner-i-vikt-grej får allt börja till veckan, typ! ;)


adios.

Av Lina Larsson - 10 april 2010 13:37

Satt precis & tänkte på hur jävla mycket jag saknar min gamla klass! Som jag gick hela högstadiet med.. Allt vi gjort, allt vi sagt.. OSLAGBART!

 

Så tänkte att jag kunde slänga upp ett par bilder från våran sista resa tillsammans, Piteå Havsbad, 2007.


                      

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards