'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under oktober 2012

Av Lina Larsson - 10 oktober 2012 17:31

Idag har jag först tagit en fin sovmorgon. Farit och handlat när jag kände att det är dags att baka. Så det resulterade i brownies med chokladbitar i, kolafudges sås på, toppad med mini marchmallows och muffins med dumle och riven choklad på! ;) Sen har jag hunnit tvätta(bara för att jag äääälskar mitt sköljmedel) flertalet maskiner och städat upp köket lite.

Nu ska jag packa ihop massa fika och fara med några smakprov till mamma och pappa. ;)

-

Av Lina Larsson - 9 oktober 2012 16:01

Jag är stark för att jag känner till min svaghet. Jag har medlindande för att jag har upplevt lidande. Jag lever för att jag är en kämpe. Jag är klok eftersom jag har varit dum. Jag kan skratta för att jag upplevt sorg. Jag kan älska för att jag upplevt sorg.

Av Lina Larsson - 4 oktober 2012 19:15

Ta med dig karta och kompass,
när du går genom skogen.
Den är mörk och snårig, full av hinder.
Små och stora, som får dig att stanna upp.
Men var inte rädd, vid din sida går jag.
Tro inte att jag lämnar dig.

Sätter krokben för dig och springer iväg.
Jag ska kalla fram stjärnorna så du ser vägen,

ta ner solen så du inte fryser.
Jag ska ta ner månen,
så du kan bära den med mig,
och känna att du inte är ensam.


Jag älskar dig Mormor. Ända till månen och tillbaka.

 

(Skrev ner den åt Mormor när jag fick veta att hon hade diagnosen cancer.)


ÄCKEL CANCER säger jag bara. Äckel-satans-cancer. Cancer som tog min finastes liv. Att jag saknar dig. 

Av Lina Larsson - 4 oktober 2012 18:47

Grävde upp ett par gamla godingar när jag sitter här och försöker skramla ihop någon skiva till Basketträningarna! :) Liiite musik från mina ungdoms år måste dom väl ändå få ta en del av?



Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards