'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under juni 2010

Av Lina Larsson - 14 juni 2010 12:38

Ja, helgen vart lyckad faktiskt! ;) Jag skulle vara nykter heeeela helgen efter 1veckas studentfirande, men icke! Utan istället började vi dricka hos Daniella hon, jag, johanna, ellen, malin b, isak & annika som chaffis då =) sen sku jag ju egentligen åka ner med Daniella och dom, men det vart ändring i schemat.. Jenny sku vara chaufför till André, så jag & malin haka med han & Dp! Sen blev det Western Farm för hela slanten, och det man minns var väl helt okej! ;-) Synd bara att man alltid ska bli så svammlig & berusad...... Menmen. Dom andra fick ju sig ett gott skratt av mig iallafall. 


      

            


Av Lina Larsson - 14 juni 2010 12:24

så är det, that's life. 


Ingen kommer stanna hos dig förevigt. Den kommer förr eller senare gå dig bakom ryggen, svika dig eller så kommer ni helt enkelt bara att sluta umgås. Det kan vara på grund av missförstånd, eller att ni helt enkelt slutade trivas i samma sällskap. Eller så kan det vara att personen började med något helt annat..............Den livsfarliga drogen som cirkulerar runt. Knark.



Jag vet hur det känns att förlora en människa som står en väldigt, väldigt nära. Jag vet hur ont det gör att se en person förfalla. Jag vet hur mycket jag egentligen vill hjälpa personen ur all skit, men kan inte. Jag vet hur gärna jag hellre ger bort mitt liv så den personen får må bättre. Jag vet hur många gånger man har gråtit floder över personen. Jag vet hur det är, och det är jävligt många som vet det. Men det är inte dom som använder sig av drogen som förstår det. Det är inte ni som tar den värsta skadan. Det är ju ändå alla anhöriga, din mamma, din pappa, dina syskon. Ja, i princip alla som du känner skulle nog bryta ihop mer eller mindre. Den känslan har jag själv fått uppleva ett flertal gånger.. Först var de familje-medlemmar, sedan blev det vänner efter vänner som föll dit. Personer som man aldrig skulle ens pröva sitter fast i skiten nu. 



Det är sjukt hur ledsen man blir när man tänker på sånt här.... Fina människor som har det bra, som väljer drogen & skiten framför det riktiga livet. Jag dömer absolut  inte någon, de är upp till alla hur dom vill göra sina val här i livet, helt klart. Men bara för att jag vet hur jävla ledsen man blir så.....


Man behöver fan inte knarka för att må bra! ;-)



Av Lina Larsson - 11 juni 2010 14:04

   Jag vill rymma till Stavik, NU!

Av Lina Larsson - 11 juni 2010 14:00
I just want you closeWhere you can stay foreverYou can be sure that it will only get better You and me togetherThrough the days and nightsI don't worry cause everything's gonna be all rightPeople keep talkin'They can say what they likeBut all I know is everything's gonna be alright No one no one no one can get in the way of what I'm feelingNo one no one no one can get in the way of what I feel for youYou, youCan get in the way of what I feel for you When the rain is pouring downAnd my heart is hurtingYou will always be aroundThis I know for certain 
	
Av Lina Larsson - 11 juni 2010 13:28

.... jag borde vara lycklig. jag har precis tagit studenten, jag har haft en kanonvecka med studenter+stöd-drickare, jag vart supernöjd över mina betyg, jag har världens bästa familj, vänner och andra som finns där, jag fick världens bästa presenter & märkte att det finns mer folk som bryr sig än jag trodde.... Men jag är lik förbannat inte riktigt lycklig. Det är något som saknas där, som gör mig olycklig bara av tanken.... Nu är det dags att skärpa sig, hålla huvudet högt & de viktigaste......... glömma allt som får en att bli olycklig.


  

FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FYFAN VAD VI ÄR BRA!!!!!!!!!!!!!!

-

Av Lina Larsson - 5 juni 2010 17:58

when everyone else disappear
i’m not alone, you’re always there.
when all the bad things coming down like rain,
you’re there and make me feel good again.
I don’t think you really understand,
how much it means to be you're friend..
And when I’m all filled up with sorrow,
you say: ‘there will always be a tomorrow.
thank you for helping me through,

You're the best!


  

Av Lina Larsson - 5 juni 2010 17:48

Allt, precis allt var så perfekt igår.. God mat, världens bästa sällskap & Gott dricka! ;-) Kvällen avslutades däremot inte så bra, när en viss person alltid ska försöka förstöra precis allt jag gör. Men wtf, jag drog hem & kalva i papperskorgen, så det måste ju ha varit en gaaaarn bra bal ändå?! =) Jag kan iaf lätt säga att det är nå utav de roligaste jag gjort i hela mitt liv.



        

      Även sötaste Leo fick vara med på bild! ;)

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards