'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under oktober 2010

Av Lina Larsson - 7 oktober 2010 12:35

  


Om ord bara kunde beskriva hur mycket du betyder,

Min lilla Baby K

Av Lina Larsson - 7 oktober 2010 12:30

Vill ha vill ha, vill ha....


Har fått något sorts armband beroende. & dessutom gled jag in på en sida med sjukt snygga också för den delen. Ska försöka hindra mig själv att klicka hem dom, men det får vi ju se hur det går med den saken. Jag köpte ju ändå ett igår, ch 3 i söndags.. Hmm..


      

Av Lina Larsson - 7 oktober 2010 12:20

Jag har haft bloggtorka dom senaste dagarna, i know.


Men för det har jag inte haft skit tråkigt, utan snarare tvärtom! Helgen var superb, kul vara ute träffa lite folk, mindre kul att må som en pissråtta dagen efter. Men det är smällar man får ta helt enkelt. Söndagen blev det destination Boden med Tobias & Mamma + Kia såklart! Vi hann på Dollarstore, och jag hitta mig mycke, massa armband, sminkborstar, tavlor, och massa annat behövligt. :) Sen efter det, for vi till Maggan & Ulf och hälsade på & drack kaffe. Sedan, då drog vi hem, och jag låg gömd under tobias tröja och halvsov hela vägen hem..



& Igår (Onsdag) 


Så drog jag & Josse iväg till Kalix, vi dillade på, skrattade & drog Kalix-raggen ett par gånger. sen så hade Josse ärenden till skolan, så vi var där ett tag, åt & fikade! :) Sen drog vi och spelade lite på Jacken, & såklart hade jag nybörjartur! Yey! Och vi hann gå in på Chili där jag hitta mig ny höst outfit för pengarna jag vann, sen var vi in på Gallerian där vi hitta oss varsin go parfym, och så köpte man såklart lite andra nödvändiga saker som ögonbrynsplockare, armband m.m :) Ja, vi hade iaf sjukt trevligt och såklart gjorde vi ju ett stopp på GK's på vägen hem, där vi hittade oss ännu mer.... =)

Av Lina Larsson - 1 oktober 2010 23:57

  

imorgon kommer michaela ut, & emma glider hit från luleå & ska övernatta på älgstigen @ tobias & lina's place! woohooo!!!

Av Lina Larsson - 1 oktober 2010 23:51

åhh vilket toppenhumör jag är på alltså! ;) imorgon smäller det.. 2månaders nykterhet ska äntligen ändras, wooohooo! men sen efter det lär jag må så dåligt och vara nykter i 2månader till, till juldagen typ! härligt.


ja, ska iaf dra mig mot sängen nu hade jag tänkt.. för imorgon blir det:


* dammsuga & vaska idag igen, när emma kommer & sover här. 

* bolaget

* handla

* duscha, fixa sminket, håret, m.m

* fara lämna gumman på bb, mamma & pappa ska vara barnvakt ;) åh va ja kommer sakna gummsan....


+ massa annat som ja kommer hinna virra i...


PUSS & GODNATT!

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards