'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under oktober 2010

Av Lina Larsson - 26 oktober 2010 13:12

  

Av Lina Larsson - 26 oktober 2010 12:53
Tankarna flödar, när jag är själv om natten,A, för dig går jag genom eld och vatteningen klyscha, det är bara som det är.Det känns som om gud skröt när han skapa din själ.Till hälften av vår släkt, varför blundade ni?Min bror blev den man, ni aldrig kunnat bli.Sen undrade ni varför vi inte hörs längre,En kniv i ryggen, vi behöver inte såna vänner.Hårt mot hårt, vi vet hur stål ska smidas.Du är mitt andra jag, utan den dåliga sidan.Vi kom från en släkt, där lagen delades upp.Ständig motgång, repriser spelades upp...
Av Lina Larsson - 26 oktober 2010 12:50
   
Jag måste börja lära mig att vårda sinnet,
Sväljer min stolthet, tittar upp fast tårar rinner.
Har lovat mindre, men nu ska jag hålla allt.
Går ut på stridsfältet, upp med hakan, huvudet kallt.
Av Lina Larsson - 25 oktober 2010 22:35

Nu ska jag hoppa i sängen & våldgästa min karl som förmodligen redan ligger och sussar så sött. Höhö! Jag älskar att busa, & speciellt när jag är såhär övertrött. Nej, nu ska jag borsta mina små tänder & ta med Kia & hoppa (bokstavligt talat) i sängen.


Godnatt sötjäklar, & hoppas ni sover lika gott som jag kommer göra! Adios 



  

Bulgarien, Maj 2010.

Av Lina Larsson - 25 oktober 2010 22:27




" Dance, like no one is watching.
Love, like you have never been hurt.
Sing, like no one is listening.
Live, like heaven is earth "

Av Lina Larsson - 25 oktober 2010 22:16

  


Haha. Jag var bara tvungen.

Av Lina Larsson - 25 oktober 2010 15:45

  

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards