'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under oktober 2010

Av Lina Larsson - 15 oktober 2010 00:14

  

Här såg den ju faktiskt fin ut. Detta var så jag trodde bilen skulle se ut. Men, i Ö-vik dolde sig det en massa skönhetsfläckar som rost & lite lacksläpp! Äh, fördelen är ju att den går fruktansvärt billigt! Pappa tankade för 300kr i Ö-vik, och då var det ändå ÖVER diesel när han kom hem! Då kan vi snacka billigt. Plus, jag kör ju inte direkt med en bil bara för att andra ska tycka om den, jag kör ju med en JAG ska tycka om! Sådeså.  & Jag tycker faktiskt den duger rätt fint åt mig. En bra första bil. Jag skiter i skönhetsfläckarna, faktiskt.

Av Lina Larsson - 15 oktober 2010 00:10

Hittade in på en sida jag var in mycket på förut! =) Senast 2007 för att vara exakt. Nu fick jag iaf ändrat mina intressen som då var: Film, Uteliv & Nöjen, Sport. Haha! Alltid lika kul trilla in på någon sida man var förr på... Btw, bli medlem där! & uppge mitt namn som rekrytering, Linalarssson. Du får hem gratis grejer, kan vara allt från choklad till bilprovning :) Gratis är gott, Nej vänta.... Gratis är det bästa! Wihooo

Av Lina Larsson - 12 oktober 2010 12:08

Har ångest. Jag vill göra något nu,nu,nu. Helst nyss. Men då är det ju såhär att mitt hår skulle inte klara av så mycket mer. Och egentligen hade jag ju lovat mig själv att INTE blondera det nåmer, INTE färga det mörkt, och INTE färga det rött, fast jag varit himla sugen på allt det där. Men ska jag få längre hår än mitt lilla korta, så måste jag hålla mig. ÅHH!! Min idé var ju att spara ut min vanliga hårfärg, men lättare sagt än gjort. det skulle nog ta 3år, ungefär. Mitt hår växer som ett grisarsel. Jag ska iaf in på STUK & höra om man skulle kunna färga det lite mer märkblondt, och sätta slingor i, så det blir som mitt vanliga hår mer. Så jag slipper färga det 1gång/månad. 




VILL HA TILLBAKA MITT LÅNGA, NATURLIGA HÅR!!!!!! Måste ha, SKA ha.


            

Av Lina Larsson - 12 oktober 2010 11:41

Egentligen kan jag bara säga fyra små ord: Jag är jävligt lycklig.


Jag känner att jag har insett vilka som är mina riktiga vänner.

Jag känner att jag gjorde ett jävligt bra val i livet som bestämde mig för att ta hem världens bästa Kia.

Min familj är den bästa. Dom ställer alltid upp. Oavsett vad. 

Tobias finns i mitt liv, trots allt tjorv & alla break-up's. Men jag skiter blanka fan i vad folk tycker. För antingen som är dom jävligt avundsjuka för att vi är med varandra, för tro det eller ej.... Men jag vet vilka som snackar en massa. Eller så är det bara att dom har ett så värdelöst liv själva, att dom måst klaga :) 

Jag har världens finaste syskonbarn. Marlee som alltid är gladast i världen, & som måste vara den enda bebis som inte gråter när man är med hon. Och Lowa & Casper som jag saknar så oerhört jäklarns mycket!:( Sötnosarna.

Jag får jobba lite då & då. Så det betyder att jag inte behöver leva på 0kr i månaden, utan då & då kan jag unna mig själv, och även dom andra 2 i den här lägenheten, nya saker. :) Det känns bra.

Jag har rensat bort saker som får mig att må dåligt.

Jag har slutat dricka så jäklarns mycket. Dricka= Fet ångest dagen efter. Nykter= Mer pengar, och ingen ångest!

Jag har snart mitt efterlängtade körkort.



  


Av Lina Larsson - 12 oktober 2010 11:24

åhhh!! det lättaste vore om det inte fanns så jävla många att välja på, & om alla karlar i min krets vore överens för engångsskull! Och dessutom är varenda en, precis varenda en som jag tycker om, manuell, och jag som ville ha en automat, bara gasa & bromsa. skönt. Men manuell får väl duga då.. OJOJ!




     ????????????????????????????????????????????????

-

Av Lina Larsson - 12 oktober 2010 10:57

Ja, nu har jag varit dålig igen... Men vi ör en liten update då? 


Söndag - Åkte jag & tobias till kalix, handla på willys en massa. sen skulle vi bara gå in & kika på team sportia, men råka komma ut 2 tröjor rikare. =) ja, jag kände att jag behövde en liten färgklick i min garderob, så jag inhandla dessa...


    


Måndag - Var det jobb, 7-14 :) Sen dog jag upp på BB & tog det lilla lugna. sen blev det middag, och sen basketträning. woohoo! efter den blev det bb & chokladbollar! 


& Idag - drar jag nog mest troligt till Kalix med Mamma & Mormor, om jag "is", sen blir det kalas @ tvärån! Grattis Hasse!


Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards