'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under oktober 2010

Av Lina Larsson - 25 oktober 2010 15:39

Jag har haft en sjukt trevlig helg, lugn & skön... Men rolig! =) Fredag var jag chaufför till T en stund när han började dricka.. Jag bytte upp mig från en -93 benz, till en -04! Sen skjutsa jag iväg han, och for & plocka upp Rebecca & Johan, så vi ragga runt bränna mest hela kvällen. Sen på lördag var vi då till hpda/finland. sen blev det lugnt hela kvällen, helt slut var man eftersom det var sjukt mycket folk i hpda, tungt! Sen på söndag drog man iväg till Luleå/G-stad för basketmatch, vi förlora dock. Men det är smällar man får ta..  Sen umgicks jag med Rebecca & co senare på kvällen, var & pröva sladda m.m Trevlig kväll, jag höll på skratta ihjäl mig när vi var & sladda.. Sjukt kul. 


Och idag har jag varit duktig & jobbat! =) Hoppas man får fler dagar nu bara, skulle sitta perfekt!

Av Lina Larsson - 25 oktober 2010 13:11

I Lördags var jag, Tobias, Mamma & Pappa + Kia till Haparanda/Finland! & jag hittade allt jag ville ha på IKEA, skönt! ;) Ibland är det bara för härligt att åka iväg & shoppa loss!!!



Boots från <a href=Skopunkten.com"
/>

Helt klart snyggare IRL!



Boots från <a href=Skopunkten.com"
/>

Sköna som tusan!



Varmfodrad Känga från <a href=Skopunkten.com"
/>

Skor till Tobias


    

Sköna bh:ar!


     Linnen från GinaT!



++ En massa från Ikea som gardiner,  kuddar, ljus, ljusfat, väggdekorationer, diskborstar, ljusstakar. m.m. 


Av Lina Larsson - 19 oktober 2010 23:09

Sinnessjukt vilket bra humör jag blir på när jag hör den här!! :) WOOOHOOO. 


Av Lina Larsson - 19 oktober 2010 22:37

  

Bjuder på en fin bild på en go stjärna.. Som alla vet: Folk med hjärna, kör bil med stjärna.. 


Puss & Godnatt på er alla!!

Av Lina Larsson - 19 oktober 2010 21:58

                    


Ja, man har hunnit med alla de olika sakerna med sitt hår. Och då har jag inte bild på när jag haft brunt underhår, lila underhår, svart underhår, lila slingor, rosa slingor, ljusbrunt med londa slingor & nu som jag har blont med mörkbruna "slingor". Hehe. 

Av Lina Larsson - 19 oktober 2010 21:49

Ohh Yes. Klart & bitarrt! Inget mer teoriläsande, inge mer ötå & övningsköra... Ångesten har nu tagit slut! =) Kan bara säga: WIIIHOOOO! 


Men egentligen är det inte nå speciellt, tycker jag. Vissa säger att dom grinat  och varit så glada, jag bara log en sväng till Pappa & körde på . Men helt klart är det en frihet, en sjukt stor frihet. Nu när man kirrat bil & allt så. Jag är iaf jätte nöjd, nu slipper jag som sagt teoriboken, ötå & alla pengar man lagt ner på det. Tack för det!!!! :)


Puss på alla som skrivit Grattis & alla som ställt upp. Men det allra största tacket ska min Pappa ha. Utan han som pushat mig, ställt upp & följt med mig - Hade jag inte haft körkort idag. Då hade jag inte orkat börja med allt. TACK PAPI! You´re simply the best. 



  

Jag & Pappa 2008.



Av Lina Larsson - 17 oktober 2010 23:00

Yes, nu ska jag börja avunda mitt internetande & hoppa i sängs! För imorgon väntar en arbetsdag 7-16, sen direkt till sporthallen & basketträning, woho! :) 

Har fått jobba mycket den senaste veckan, och det är ju helt underbaaaart. Visst, jag hatar verkligen att stiga upp 06.00, men det är värt varenda tidigmorgon när man får slantar i börsen! ;)


Söndagen har annars inte bestått av sååå mycket. Jag & Tobias har varit en sväng till Finland med BTS:en, sen har vi ätit fläskfilé, potatiskroketter & sås, sen fick jag överskottsenergi & började baka choklad muffins med kola sås på, något sånt. Sen vart det BB & sedan ragga jag lite med lill-bilen min. Niceeee. Sen så har jag konstaterat att jag måste vara beroende av min Baby K. Hon fick stanna på BB inatt när vi båda jobbar 7-16 imorgon. Och jag saknar henne redan, blev halvt tårögd när vi lämna hon, för jag vet ju att lilltjejen min är så mamma kär så de finns inte ;) Men det ska nog gå bra, jobb imorgon, så då får jag annat att tänka på. Haha. Nej, nu ska jag hoppa till sängs & sova sjukt gott! 


Godnatten, sovgott ni andra också!





Baby K.

  

Av Lina Larsson - 17 oktober 2010 22:20

När jag nu satt & kollade igenom min gamla Bdb kom jag fram till att jag saknar det, våren 2009. Tillika vill jag tillbaka dit, jag & Rbk hade jävligt kul, vi hittade alltid på något roligt. Det var en vän jag kunde säga precis ALLT åt, det kom aldrig ut. Det är nog den personen som vet om alla mina mörkaste hemligheter & svagheter tror jag. Vi hade det så jävla kul, vi var på skoter-missions, gömde oss, drack ibland & ofta var vi ute med kamerorna & fotade allt mellan himmel & jord. Vi hade sjuka film-kvällar, vi umgicks med massa folk. Tillika saknar jag det förbannat mycket & vill gå tillbaka och göra om allt igen - Men det är det förflutna, det är förbi. Man har förändrats, och man har gått vidare. Men något som är säkert - Jag hade jävligt roligt & fick uppleva en massa skoj! =)


  

Rebecca & Jag ( bild från 2008)

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards