'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under november 2010

Av Lina Larsson - 22 november 2010 12:19

Ibland måste du inse att alla inte är perfekta, alla kan inte precis allt - och alla är inte precis, just som du tänkt dig att dom skulle vara.

Ingen är perfekt, that's it. 


Jag är så less på att höra allt prat & negativitet. Snart exploderar jag, jag kan inte ta allt, jag kan verkligen inte det. Usch nej. Jag vill inte det heller. Men när folk börjar kommentera och gå alldeles för långt - då får dom höra tillbaka också. Jag är bara så grymt less på att en människa ska klaga på precis allt, på precis allt jag gör.......... Ingenting är nog bra åt dig, absolut ingenting. 


Du ska kunna göra precis vad du vill - Utan att jag ska bry mig eller säga emot, men jag - jag ska inte kunna göra någonting - utan att du också gör det. Wrong.

Helt jävla fucking fel.


Man ska satans behandla människor som man själv vill bli behandlad. That's just the way it is.



Åhh........................ :(

Av Lina Larsson - 21 november 2010 23:33

Idag har vi varit till Luleå. Köpte ingenting eftersom kontot skriker tomt! Men lika glad är jag för det.. Jag har det jag behöver - världens bästa familj, Kia & Tobias & alla mina kära vänner. som sagt: vänner är som stjärnor, man ser dom inte alltid, men man vet att dom finns där.


Nu ska jag gå & lägga mig, men försöka att inte göra samma misstag som igår, jag höll på att somna medans jag gick till sovrummet, jag hajja till föst när jag höll på somna ståendes, sjukt.

Godnatt.   Älskade K.   

Av Lina Larsson - 21 november 2010 22:36

Tittade tillbaka till bloggen, och såg att jag 14 januari, hade skrivit mina mål för år 2010. Här kommer dom, avbockade eller inte:


* Jag ska börja vara snällare mot mig själv, inte anklaga mig själv för saker jag inte ens gjort. Helt klart, jag försökeeeeer verkligen tänka positivt.


* Jag ska bli starkare som person. VÅGA säga ifrån. Oh, ja!

* Jag ska försöka ta tag i svenskaB, jag hatar det verkligen. Nej, det gjorde jag aldrig. Delvis kan jag faktiskt skylla på läraren som aldrig gav mig en vettig chans. Hon sa till mig: "Mitt första intryck av dig var inte bra" Så jag orkade knappt gå på lektionerna. tillsist.

* Jag ska gå ner 10kg till balen/sommaren. Delvis, 6kg gick jag ner.

* Jag ska börja gå mer, istället för att åka bil. Körkort= Alldeles för bekväm

* Jag ska ta körkort (läs:under 2010) Jag har alltså 1år på mig. Check, 19oktober.

* Jag ska försöka ta vara på mina vänner mer. Bra vänner växer inte på träd! Tyvärr nej. men anstränger vissa sig inte, gör jag inte det heller.(Läs: Vissa, inte alla) Men visst, jag jobbar mycket, har hunden... Så jag har inte lika mycket tid som förr, tyvärr. 

* Jag ska försöka sluta bli lätt sur. (kort stubin, ohh yes!) Brukar tänka för mig när jag blir sur/irriterad: Bry dig inte Lina. hahaha

* Jag ska göra mycket jag känner för. Impulsgrejer is the shit! =) I sommar blev det mycket impuls. Ja, jag kan skylla det på att jag var singel, det var sommar & jag tog studenten 6 hade fantastiska vänner runt mig :)

* Jag ska tatuera mig, texten jag surrat om i typ 3år.... Jag tatuerade mig, men inte texten... Men än är inte året slut! ;)

* Jag ska försöka övertala mig själv att gå på balen. Jag gick, & jag ångrar inte en sekund av det.

* Jag ska vara blond hela året - minst. Hoppsan! Impulsgrej det här med. Äh, man lever bara en gång! =)

* Jag ska åka utomlands. Vart vet jag inte och med vem? Bulgarien blev det, 19-27 maj, med Johanna! :)

* Jag ska jobba så fort dom ringer & jag orkar & kan. Absolut! =)

* Jag ska försöka sluta störa mig på folk som inte har annat och göra än att skvallra & snacka skit. Varför lägga ner sin tid på såna skitstövlar? :)


Ja, allt var ju inte som jag tänkte mig. Men, snart är det nytt år... Nya löften! =)

Av Lina Larsson - 20 november 2010 22:36

Måste bara säga: fyfan va skönt med en nykter helg, återigen. Om jag ska vara exakt så har jag varit full 2 av 18 helger. Good work! =) Känner mig som en pensionär här jag sitter, men - sjukt skönt kommer jag må imorgon iallafall. 


Idag har jag jobbat, trevligt. Känns skönt komma på jobbet ibland när man behöver rensa tankarna & få ett skratt eller två. Dessutom tjänar man pengar på köpet, och hur bra är inte det egentligen? 


Igår - Var en himla stressig dag. Jag snabbade mig upp till jobbet, jobbade 7-14. Sen tog jag mammas bil & drog upp till BB för att se hur Kia hade det. Sen drog jag ner till läggan, sminka mig, bytte kläder, for upp till BB igen, drog med mig 3 ändiga karlar (anton, tobias & pappa) så dom fick starta igång min bil, köra den till BG där den stått i motorvärmare över natten och mått prima. Sen for jag snabbt till Sporthallen, där laget var.. så jag hoppa in i bilen emd Annica, Valle, Anton & Amanda. :) Var en riktig rysare till match... Därav jag höll på tappa rösten i 2:a perioden redan, så fick vara tyst ett tag.. Sen hann man bli riktigt förbannad också, men det löste sig sen. Ja, vi vann iaf... Med 40-31. Naglarna avbitna, check! 


Nej, nu ska jag slå på en film som jag laddat ner, och mysa ner i soffan med duntäcket & en kopp thé, underbart! :)

Av Lina Larsson - 20 november 2010 22:14

   Malin & Jag - 12 juni -10

Av Lina Larsson - 18 november 2010 22:42





SEPTEMBER - MIKROFONKÅT

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards