'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under november 2010

Av Lina Larsson - 11 november 2010 19:31

Igår skulle jag lägga en beställning på eleven.se, då jag har klickat hem allt & ska klicka: "Godkänn Beställning", ploppar det helt oväntat upp ett meddelande: du kan inte beställa mer från klarna fakturor i år, för du har nått din maxgräns.. Busted! det bevisar att jag måste sluta beställa hem oändligt mke kläder...


Men iaf, då var Tobias så jäkla snäll & lägger ut pengar för mig, så jag tog ett postförskott istället. :) Pussar till dig!!! Och dessutom behövde min sminkväska uppdateras med nutt, fräscht smink. Lovely! ;-)


 

Skonsam foundation.

 

Mineralpuder.

 

Lösögonfransar - för fylligare/mer fransar enbart!!

 

Lila metallic ögonskuggspenna. 

 

Min favorit mascara - i Pink Edition! ;)

  

Skitbra grej att ha, som täcker allt.

   Vit kajal, bra att ha.

Av Lina Larsson - 9 november 2010 22:33

09.00 - Vakna, Ut på promenad med gumman.

10.00 - Ge K mat + mig själv lite föda.

11.00 - Betala körkortet & bilförsäkringen.

11.30 - Fara & sola.

12.00 - BB & en kaffetår! :)

13.00 - Städa= Dammsuga, skura, dammtorka hela lägen & rengöra toaletten.

15.30 - Börja med maten åt min man!


Sen vette tusan vad som händer & fötter. Skönt hinna med lite här hemma också.. Bara ör att jag känner mig piggare ska jag byta gardiner också! :) Jag älskar förändringar. Dessutom ska vi mest troligt till luleå ihelgen & inhandla färg till väggarna. Och jag fick som jag ville, mörklila - inte ens ett klagomål fick jag! :) Bara ett simpelt: Men lila är ju fint, nog blir de bra!


Amazing.

Av Lina Larsson - 9 november 2010 22:16

Jag känner att fetman börjar smyga sig på igen, sakta en säkert... Därför ska jag försöka styra upp nån rolig träning, eller bara nå att sysselsätta sig med. Jag tar ju en promenad med Kia varja morgon, men den blir inte alltför lång för att det är -20grader ute + att hon kissar direkt vid porten typ. Så, hmm... Vad tusan skulle man kunna starta upp egentligen? Någon som har nå bra förslag på rolig träning? Helst inte där det är massor med folk som ser mitt enorma flås, eftersom jag har sämst kondition genom tiderna! 


Nej, nu måste vi styra upp de här... 



Men nu ska jag iaf börja med att sova på saken, Godnatt! :-)

-

Av Lina Larsson - 9 november 2010 22:14



Even angels have their wicked schemes and you take death to new extremes.
But you’ll always be my hero, even though you lost your mind.


    

Av Lina Larsson - 9 november 2010 22:04

  

Av Lina Larsson - 9 november 2010 21:17

Jag vill bara dansa när jag hör den här... Woohoo! =)

Av Lina Larsson - 9 november 2010 20:36

Min hund har fått frispel & springer omkring & pruttar... Och jag kan ju säga att det inte luktar gott alls, snarare svinäckligt, och jag brukar inte vara känslig alls. Och undra vem hon har lärt det av?? TOBIAS!!! Dom två måste ha fått fnatt.


  

Av Lina Larsson - 9 november 2010 10:44
" Mina minnen höll mig uppe varje dag,
Du är som att andas för.
Jag gav aldrig upp dig när du försvann,
Långa dagar blev till nätter sen till år. "

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards