'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under november 2010

Av Lina Larsson - 24 november 2010 13:35

  

Rosa mixer från OBH Nordica. Behändigt kunna göra sig en smoothie, drink eller vadsomhelst :)

Av Lina Larsson - 24 november 2010 13:30


Norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! 

Av Lina Larsson - 24 november 2010 13:20

Ja, faktiskt. Brukar ju vara en av de segaste på att få tummen ur arslet & gå & bara boka en tvättid. Men nu när Mamma kom & sku tvätta, såg jag att en som bokat tvättstugan inte kommit ännu. och man ska vara där inom en timme före, annars gäller inte tiden för en..(Den hade bokat från 12-17) Så jag väntade till 13.10, men ingen kom.... Så jag sprang & satte in tvätt! =) Perfekt alltså! Man ska vara i tid, annars gäller det inte... Men känner mig ändå dum som tar en annans tvättid, jag menar - dom kanske jobbade till 13, eller hade nå ärende, men regler är regler. That's it. 


  

Av Lina Larsson - 24 november 2010 12:21




  

Av Lina Larsson - 24 november 2010 07:00

Nu ligger jag förmodligen & sover så himla gott i sängen med en snoozande Kia bredvid mig :) Haha åt alla som har måsta stiga upp tidigt. Menmen, jag kommer få det tufft ihelgen med uppstigandet. Men - Vad gör man inte för pengar? ;) 




Men, nu är det ju såhär... Att vi ska mest troligt utomlands. Och hittar vi en billig flygstol blir det nog mest troligt THAILAND! Har hittat ett grymt billigt boende för 1000kr/vecka så. Det är ju finemang! (Om nu inte Tobias bangar för att han tycker det är så dyrt, och jag hinner bränna iväg mina pengar) Menmen, vi får se hur vi gör.. Dessutom tar det i lite att lämna bort Kia 2veckor, hojja :( 


Men iaf,  därför har jag maraton-helg & vill ha så mycket pengar som möjligt ;-) Så jag ska försöka att inte bränna upp alla mina pengar på Julklappar, (jag har ju tendens att göra det..) Men vi har sagt att det inte blir nå mycket julklappar i år, Men mig gör det ingenting.. Bara jag får 1 så är jag glad. Dessutom är ju hela familjen samlad, så vad mer kan man begära alltså? Det är verkligen inte ofta vi alla syskon är samlade. Så bara det är en stor julklapp för mig.   

Av Lina Larsson - 24 november 2010 00:31

Jag har tyckt tidigare att jag liknat något, och nu har jag kommit på det - En Anka, en solbränd anka iklädd en lill rosa klänning! woohoo, Jag måste ju bräda Anna Anka på en efterliknads tävling? 

Av Lina Larsson - 24 november 2010 00:27






Klicka på länken. (För er som inte förstår det)

Daniel Adams-Ray – Förlåt att jag aldrig sagt förlåt

BRAAAAAAAAAA LÅT!!!!!!!!

Av Lina Larsson - 24 november 2010 00:20

Måste sova snart. Måste börja tänka över min fetma. Måste sluta småäta. Måste börja springa/träna. Måste städa imorgon. Måste diska imorgon. Måste ta en långpromenad imorgon. Måste laga mat imorgon. 


Det är en jäkla massa måsten i livet. 


Från en sak till en annan, Ihelgen ska jag jobba, det blir en lång helg! Fredag 08.45-16, Lördag 9-21, Söndag 9-12 & 16-21.15 Ohhh vilken fet lön jag kommer få 23december, lagom bra julklapp ;) Men så blir det när man får mycket jobb & ställer upp. Över 100timmar för att vara mer exakt. Fin skit.


  

Jag & Rbk Påsk 2009. :)

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards