'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under november 2010

Av Lina Larsson - 6 november 2010 19:14

  

  

  

31/10 - Stavik.

Av Lina Larsson - 6 november 2010 19:09

Trist att man blev sjuk precis när man blivit ledig. Suck. Jag som hade velat göra något kul ihelgen. Men, skönt göra bort det nu före alla födelsedagar i våran släkt drar igång, och julen kommer. För jag brukar ju ha otur & bli sjuk kring jul.. Magsjuka, förkylning. Usch. Minns ett år då jag hann ha magsjuka 2gånger+feber/förkylning 2 gånger under december/januari!!! Då kan man snacka otur..

Av Lina Larsson - 4 november 2010 20:52

Jag har jobbat ungefär 120% den här veckan. En heltid är 37 timmar, & jag har jobbat 48timmar.. Hmm.. Dessutom erbjöd dom mig jobb Lördag 8-19, men jag tror det blir lite för mastigt. 59timmar skulle jag nog inte palla med, & 6dagar jobb i ett. Får man ens jobba så mycket? Hade jag åtminston varit ledig 1dag hade det varit annat. Ja, jag vill tacka ja lördag på ett sätt, för jag behöver pengarna, och jag vill inte säga nej. Men jag vill nog egentligen tacka nej, för jag tror jag skulle bli grymt trött, jag skulle nog sova bort hela Söndagen isf, & det skulle inte kännas så skönt när det är ens enda lediga dag. Nej, lite vila behöver jag också! :) Alla säger: Men du är ju ung.. Men det har väl ingen jävla roll?! Prova jobba med en rygg med inflammation, ett sträckt lår/vad (när jag klanata mig & föll och tog smällen så inte Kia skulle få den) , och prova jobba med Hälsporre som sticker dag in - dag ut. Prova jobba med dementa människor som ibland skriker & lever om, prova torka upp bajs & kiss, prova på vetja. Det är många som inte skulle klara 1dag. Men, jag trivs verkligen där... Bästa personalen & söta, snälla gamlingar. :) Ibland är det skönt gå till jobbet & rensa tankarna, och tänka på annat.

Av Lina Larsson - 4 november 2010 20:12

STOR ft Dan Jah - Allt vi gjort

Pitbull ft T-Pain - Hey baby (Drop it to the floor)

Edward Maya - This is my life

Nelly - Just a dream

Mellony - Stor stark

STOR ft Dan Jah & Adam Tensta - Stockholmsnatt

Bruno Mars - Just the way you are

Danjah - Oh Lord

P!nk - Raise your glass

Hur högt - Hur högt?

Daniel Adams Ray - Gubben i lådan (har jag nött sönder den senaste månaden, älska!!!!!)

The cataracs - Like A G6





Lyssna & njut! Men ni behöver inte säga dom är dåliga, skit i att lyssna då istället, vi har alla olika musiksmaker. Men jag vet flera som klagar så på min musik, & sen 1månad efter..... då ligger dom uppe på Facebook/blogg, och den låten som "sög".  Hmm...  Konstigt de där.

Av Lina Larsson - 3 november 2010 22:56

Det är exakt vad jag ska göra nu. Gå & sova. Och sova förbannat gott också, bredvid min karl & Kia såklart! :) För imorgon blir det återigen jobb, 7-16!



Godnatt & hoppas ni också sover gött! =)


     


Av Lina Larsson - 3 november 2010 22:33




I guess your life isn't so interesting, since all you can do is talk shit about mine.


   

Av Lina Larsson - 3 november 2010 22:09

Lika sjukt varje gång man tar en titt på den sidan. ett gott skratt förlänger ju livet sägs det?


Det behövde jag efter den här sjukt stressiga dag som verkligen har tagit på psyket, min hjärna är fullmatad just nu, så humöret ligger absolut inte på topp. Och jag som aldrig blir stressad, men idag tog det priset på jobbet. Hm. Det är sånt man får ta.


    


Av Lina Larsson - 3 november 2010 10:50

Jag fick mig ordentligt med jobb förra veckan, & även den här veckan. Idag skulle ha varit min enda lediga dag i veckan, men fick jobb även idag... Och fast jag ville så gärna vara ledig & kunna få vara med Kia någon dag, men icket. Jag kan inte säga nej. Dessutom är man ju så pengakåt så det finns inte. Men, till helgen ska jag vara med Kia & busa! & nästa vecka också för den delen.


Nu ska jag hoppa i duschen, sen knalla iväg för jobb 12-21.15 :) Hejdå.

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards