'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under november 2010

Av Lina Larsson - 2 november 2010 18:54

Var grymt sugen i förrgår att lägga in en liten beställning, & det gjorde jag också. Det finns ju inget bättre än att att komma hem & ha ett paket hängandes på dörren.. Lycka kallas det.


Astrid Leggings SEK 143, Jeane Blush - NELLY.COM

Snygga mönster leggings!


Funky Blond Leggings SEK 296, Pieces - NELLY.COM

Har ett par nästan likadana, med svart spets & grå/svarta jeans. Otroligt sköna!


Milano Scarf SEK 62, Nelly Accessories - NELLY.COM

Har en i svart redan, men en röd är ju lite roligare! ;)


Mini SL Long Top SEK 89, Vero Moda - NELLY.COM

Skönt linne att ha till leggings! 


Femme Long Tank Top SEK 134, Vila Basic - NELLY.COM

Har ett i knallrosa, men svart är ju alltid bett säkert kort!



70 Chick SS Top SEK 161, Only - NELLY.COM

Skön oversize tröja!


Rocket Seq Singlet SEK 233, Rut m.fl - NELLY.COM

Paljettlinne!


SkullDetailShreddedJumper SEK 341, Club L - NELLY.COM

Myströja! <3


Relax Singlet SEK 269, Somewear - NELLY.COM

Linne, kommer nog användas flitigt. :)



Av Lina Larsson - 1 november 2010 20:23

Åh, vilka sjuka minnen denna låt väcker. Love it!   



Jag älskar att lyssna på musik som väcker härliga, sinnessjuka, roliga & otroliga minnen av vad man gjort i sitt liv! Hade inte musik funnits hade jag inte kommit ihåg hälften av vad jag gjort de senaste åren. Och denna låt måste ju ta rekordet av alla, ja, både på bra & dåliga sätt. inget jag tänker nämna i bloggen, tyvärr....

Av Lina Larsson - 1 november 2010 20:04

Är absolut tvungna att lämna en kommentar! För jag ser ju vilka som är in på bloggen, & dom som inte lämnar en kommentar ska jag banne mig blir arg på! Nej, men allvarligt... Lägg in en liten kommentar, är ni söta.



Blont eller Brunt?


    

ELLER: Ha som jag har nu?!!

  






Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards