'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under oktober 2009

Av Lina Larsson - 28 oktober 2009 18:00

Goda egenskaper

Skytten är optimistisk, vidsynt och energisk som person. Du är intelligent och nyfiken, och brinner av att ständigt upptäcka och prova nya saker.

I sällskapslivet är du varm, ärlig och omtänksam. Skytten har många vänner och de ser dig som en glad optimist som har förmågan att sprida glädje och positiv energi omkring sig.

Du är kreativ och djärv, och bra på att se helheter. Du sitter inte inne med något utan vågar ta ut svängarna i det du gör och säger.

Mindre goda egenskaper

Ibland blir ditt filosoferande över äventyr och spänning så dominerande att du glömmer mer jordnära och "vanligare" saker. Du tänker helhetsmässigt och storslaget, men har en tendens att vilja undvika de ack så viktiga detaljerna i de planer du smider fram.

Du är otålig och tycker inte om för mycket bindande ansvar. Ditt friska mod gör att du ibland också tar alltför stora risker - vad det än må handla om. Då blir du istället direkt dumdristig och huvudlös.

Så tänker du

Du funderar ständigt över nya små och stora äventyr att förgylla ditt liv med. Du älskar att lära dig saker och ting och tycker om att ta lite risker. Du älskar din frihet och avskyr stiltje och slentrian.

Du håller hårt på ärlighet och sanning och drar dig inte för att säga vad du tycker, i vått och torrt.

Kärlek och vänskap

I kärleksrelationer gör din öppenhet, ärlighet och vänlighet att du lätt får kontakt. Du är generös med dina känslor, men vill samtidigt akta dig för att binda dig för fort. Blir kraven för höga bryter du direkt, eftersom du ständigt lyder din inneboende frihetssträvan.

Din partner bör därför dela denna syn och fungera på samma sätt för att det ska lyckas. Utan frihet och spänning kommer du tappa all inspiration och lust.

Färger, siffror m.m

Färger: Skyttens astrologiska färger är gult och djuprött.

Tursiffror: Den astrologiska tursiffran är 4.

Växter/blommor: Mimosa

Stenar: smaragd


Av Lina Larsson - 28 oktober 2009 17:12

Ja, hur jag längtar till helgen måste jag säga! ;) För idag har jag & j-ny nämnligen provat sminka oss, provat kläderna vi ska ha på oss åsåe!! Ja herregud säger jag bara, jag såg ut som en sönder-supen polis med allt mitt smink.. Ja, det är ju bara halloween en gång per år, och jag har aldrig klätt ut mig, förutom när jag var liten och jag och linda-pee sku gå "bus- eller godis" haha. Va kuuuuuuuuuuul vi kommer ha känner jag på mig! ;) Bara i rätt sällskap och nå gott att dricka så är min kväll fulländad....


& nu håller pappa på visa mig hans ordningsvakt grejer, och nu har jag fått mig en snygg jacka, nästan tunika "ordningsvakt" , och broscher eller vad jag ska säga, så jag kan ha på klänningen!  det funkar ju lika bra som polis.... ;) tur jag har en snäll papi!

Av Lina Larsson - 28 oktober 2009 12:03

Åhhhh! Nu när ja sitter på Spotify & försöker hitta ny musik så hittade jag istället en gammal,gammal låt.. Det påminner mig så när jag var en liten 12 årig tjej och såg på filmen "Crossroads" som Britney var med i... Och jag minns att jag ville se ut som hon, kunna sjunga som hon, gå som hon, ja allt! Jag ville helt enkelt vara Britney spears! :) Haha!


Av Lina Larsson - 28 oktober 2009 11:53

Du är det vackraste jag vet
Drömmar om dig gör mig så het
Jag tänker på dig dag som natt
Det är för dig jag sjunger min skatt
Du betyder så himla mycket för mig
Du vet att jag, jag älskar dig,

 

Det måste ju vara världens gulligaste låt helt enkelt?

Av Lina Larsson - 28 oktober 2009 11:42

Ja, en liten update om igår slänger jag in! ;)

Igår var vi då till Luleå jag & j-ny! Världens skitväg & väder.. Men vi hade ingenstans bråttom så vi tog det mycket lugnt :) Såg lite folk från ökx också.... Fast det gör man ju alltid?! Det är ju som sagt inte så långt från ökx-luleå! Ja, vi fynda oss nån grej till halloween iaf, kul!! Jag prova en klänning, "french maid" som jag så stenhårt skulle vara, alltså en städerska. Men icket, jag blev snål och la den åt sidan och bestämde mig för att köpa en polis mössa istället!! Jag som velat bli polis passar det väl till?! Ja, sagt och gjort.. Den var sjukt billig så! Sen köpte jag mig nå over-knee strumpor som jag också tänkte ha, såna där gulliga med en rosett på =) Sen fynda jag mig en hårfärg, en ny parfym (också skit-billig!) och nå grejs till håret som man ska ha innan man plattar det, sjukt gott luktar det också för den delen! Fick mig ju lite extrapengar iaf när vi var växla in våra turkiska lira på FOREX, skööönt! Sen åt vi på dagobert, mumma! =) Sen före vi åkte hem for vi på dollarstore, där dom såklart hade mycket billigare halloween kläder, såklart. Menmen, våra outfits duger gott & väl. Bara vi nu hittar någonstans att fira åran halloween på är jag supernöjd!!!!




    

    

Av Lina Larsson - 27 oktober 2009 09:10

Vilken bra dag jag känner att det här kommer blir alltså!! ;) Inte för att man nu ska göra nå jätte speciellt eller nå, men bara annars.... Eller så är det nog att jag är på hur bra humör som helst!? Tror nästan på det faktiskt.. Ja, iallafall så ska jag strax börja gå ut till parkeringen där johanna kommer pickar upp mig! ;) Vi drar till luleå en lill-sväng.. Där jaG ska göra ett tappert försök att inte - juste.. INTE köpa upp alla mina pengar på Gina, eller jag ska inte! Jag ska ist köpa mig nå djävulshorn som jag kan snöra på mig på halloween typ!? Dessutom ska man ju leva en månad till så... Yeey, 1000kr är inte mycke pengar precis.... Tusans, ibland önskar man att man var rik.. Jaja, nog svammlat. Nu ska jag gå dra på mig stövlarna & jackan och gå ut vänta!  Adios


//


  

Av Lina Larsson - 26 oktober 2009 15:22

Igår var jag & johannany och kolla basket! ;) Spännande och rolig match att se måste jag säga!! Jag är numera deras matchfotograf, jag är sämst... men wtf, det duger?! :)



      


Av Lina Larsson - 26 oktober 2009 15:13

Nej, nu tycker jag det kan bli helg så man får vara full & galen?! :) Har hållit mig nykter i 3helger nu, så nu förtjänar man fan att ta sig!? Ja, jag är iallafall hel-taggad på att dra till luleå eller nått, bara jag får JohannaNy med mig, det bästa drickar sällskapet man kan ha! Måste bara få övertalat henne först, för själv kan jag ju inte fara.... Och när grabbarna grus drar till upp till Gve, drar vi ner istället på en liten trip tycker jag!! ;)



   +    = PARTY!??


Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards