'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Direktlänk till inlägg 27 juni 2011

Tell me what you want to hear --

Av Lina Larsson - 27 juni 2011 00:15

Idag har allt varit åt helsike. Ingenting har varit bra. Varje dag tänker jag alldeles för mycket. Alltid kommer detta; "Tänk om" upp. Att jag alltid ska tycka synd om, hela, hela tiden. Fast jag egentligen bara borde skita i allt & gå vidare. 



Man kanske skulle försöka bli lite positivare till livet. Jag är ju faktiskt bara 19år än så länge. Jag har ju hela livet på mig att göra saker som jag tycker är kul. Jag har hela livet framför mina fötter. Jag har saker kvar att göra här i livet, finns saker som jag drömt om hela mitt liv jag ska göra en vacker dag. Jag har världens bästa familj. Jag har en underbar hund. Jag har en fin Turkiet resa att se framemot, med goda vänner och Mami. Och förhoppningsvis en till resa i mitten på september, där jag tänkte få med en kompis och bara festa, sola, bada & riktigt koppla bort allt som händer och sker i Överkalix. Hoppas verkligen det blir av. Jag längtar så till att resa bort. Jag har ju dessutom ett fantastiskt jobb där jag trivs, med alla fina arbetskompisar, och såklart dom gamla som kan förgylla ens hela dag på ett ögonblick. Jag har en egen lägenhet, och trivs sjukt bra. Jag har äntligen blivit mig själv, mitt blonda jag. Jag har en full garderob med fina kläder som väntar på att användas. Jag har världens finaste vänner. Jag har världens bästa Mamma & Pappa som ställer upp för mig, hjälper mig & dom bara finns där för mig varenda dag. Jag har världens bästa Jenny, som lyssnar, hjälper och pratar mig tillrätta. Jag har Kristoffer som har en lösning på alla mina problem. Och så har jag ju Anton, som skyddar mig i alla lägen. 


Man ska börja uppskatta saker och ting mera. Se värdet i vad en människa verkligen kan göra för en.




Lägger upp en massa bilder JAG blir glad av. Man ska bjuda på sig själv.

PARTYBILDER, 2008-2010. Happy moments!   


                         

                       










 






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Larsson - 25 maj 2014 20:19


Livet rullar på i vanlig ordning.. Men ingen dag är sig ändå lik. L är redan ett halvår(!), och tiden går som vanligt - alldeles för fort. Skönt när träningen kommer igång på riktigt igen, när min trogne träningskompanjon kommer hem från Grekland...

Av Lina Larsson - 5 maj 2014 10:55

Nyfikna människor.. En bild på Instagram gör att man får 50st fler unika besökare, sjukt. Spekulationer och skitsnack.... Varför är jag inte ens förvånad?! ;) ...

Av Lina Larsson - 4 maj 2014 21:01


Orken och lusten att blogga finns inte just nu. Instagram är något jag hellre uppdaterar, där jag kan välja mina följare. LLLARSSSON heter jag där! ...

Av Lina Larsson - 14 april 2014 22:05

Inget ord kan beskriva min kärlek för denna lilla krabat. Han som förgyllt våra liv och gjort det verkligt värt att leva. Våran supersnälla kille, Mamma älskar dig till månen och tillbaka. ...

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards