'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Direktlänk till inlägg 26 januari 2012

Garderobsrensning. Skynda att fynda! :) Kläder från Nelly.com

Av Lina Larsson - 26 januari 2012 17:54

Ja, ibland spårar det iväg med inköpen.. Men nu tänkte jag faktiskt försöka tjäna mig en lillkrona på min garderob som är överfylld av mycket kläder jag inte använt. Kläder som är för stora, kläder som är för små och kläder jag aldrig använt. 


Leggings , Funky Highwaist Leggings , Pieces - NELLY.COM Felköp. Kollade försent och såg, M/L. Dock mer som en M.

Aldrig använda och skitsnygga! Originalpris 299:-, mitt pris 200:-



Festklänningar , Jewel One Shoulder Dress , Rare Fashion - NELLY.COM Samma klänning. Fast i ljusrosa. Jättesöt & aldrig använd. Strl M. Originalpris 499:-, mitt pris 300:-


 Fin klänning, men mer knallrosa än på bilden. Aldrig använd, Strl M. originalpris 199:-, mitt pris 100:-


 Fin klänning som nästan alltid hinner bli slutsåld.. Använd 1gång. Strl M. Originalpris 449:-, mitt pris 250:-


 Sjukt snygg klänning som är ganska stretchig! Halvöppen rygg. men lite för kort för mig som är 174cm. Aldrig använd. Strl. S.  Originalpris 549:-, mitt pris 300:-


   Sjukt fin klänning! Blev en liten miss, och glömde skicka tillbaka.. Så jag har 2st liggandes hemma. Ena är kvar i förpackningen, och den andra är endast öppnad och provad en gång. Strl M, på båda två.  Originalpris 499:-/st, mitt pris 300:-/st


 Jättefin och söt klänning. Strl. S. Ganska kort för mig som är 174cm. Använd en gång och inget mer. Originalpris 399:-, mitt pris 200:-


   Svinsöt klänning som jag köpte och aldrig använde. Strl L, men mer som en M. Broschen på framsidan går att ta bort. Aldrig använd. Originalpris 499:-, mitt pris 300:-  



 Jättefin klänning. Aldrig använd. Strl S/M. Originalpris 399:-, mitt pris 250:-


 Supersnygg klänning! Aldrig använd. Strl. M. originalpris 399:-, mitt pris 250:-   







Billigare vid snabb affär. Och jag kan skicka dem, ja. Kommentera inlägget eller skicka mig ett mail till: linalarssson@hotmail.com om ni är intresserade av något så kommer vi överens.







 
 
Ingen bild

lina

26 januari 2012 20:10

Delar länken på min blogg :) Måste också sälja lite kläder.. Tror fan jag ska göra ett inlägg imorgon :D

 
Ingen bild

Lina L

13 februari 2012 19:00

Har du kvar någon klänning? :)

Lina Larsson

14 februari 2012 08:48

Nope.. Bara den där hel röda :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Larsson - 25 maj 2014 20:19


Livet rullar på i vanlig ordning.. Men ingen dag är sig ändå lik. L är redan ett halvår(!), och tiden går som vanligt - alldeles för fort. Skönt när träningen kommer igång på riktigt igen, när min trogne träningskompanjon kommer hem från Grekland...

Av Lina Larsson - 5 maj 2014 10:55

Nyfikna människor.. En bild på Instagram gör att man får 50st fler unika besökare, sjukt. Spekulationer och skitsnack.... Varför är jag inte ens förvånad?! ;) ...

Av Lina Larsson - 4 maj 2014 21:01


Orken och lusten att blogga finns inte just nu. Instagram är något jag hellre uppdaterar, där jag kan välja mina följare. LLLARSSSON heter jag där! ...

Av Lina Larsson - 14 april 2014 22:05

Inget ord kan beskriva min kärlek för denna lilla krabat. Han som förgyllt våra liv och gjort det verkligt värt att leva. Våran supersnälla kille, Mamma älskar dig till månen och tillbaka. ...

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards