'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under juni 2012

Av Lina Larsson - 8 juni 2012 14:57

Ska snart åka ner till BG och börja jobba min första av åtta (!) arbetshelger den här sommaren. Livet är allt för härligt ibland alltså. Men... CASH IS KING! Får man försöka tänka alla uppstigningar och långa turer man ska göra denna sommar. =)


Av Lina Larsson - 7 juni 2012 14:41

I'll be there in a heartbeat.     

Av Lina Larsson - 6 juni 2012 20:20

Denna stora fråga.. Omtalade fråga. Tatueringar. 

Jag vet många, äldre som yngre som ifrågasätter när man gör tatueringar. Antingen är man kriminell, eller så är man osäker på sig själv enligt många, inte alla. Frågor som; Varför gör du det? Du är nog fin som du är. Varför förstöra din kropp? Får man ofta. Juste..... VARFÖR. För mig är tatueringar någonting som alltid kommer följa med mig, vart jag än går. Vart jag än i världen står, kan jag se på min kropp och komma ihåg mitt liv som det varit. Jag har tatuerat mig i flera etapper i mitt liv. Allting började 2007. Då jag tatuerade mitt kinatecken på skuldran. Det står för osäkerhet. Jag var så osäker, så skör just då. En stor flicka i en liten flickas kropp. Sen, 2008.. Tatuerade jag mitt årtal jag är född; 1991. 2009 tatuerade jag mina stjärnor, och två döskallar. Stjärnorna står för mina syskon, störst stjärna för äldsta syskon såklart. Sen gjorde jag rosorna. Mamma, Pappa, Mormor, Morfar. Sen, 2010.. Gjorde jag runt hela armen, med citatet; Love Kills Slowly. För det kändes så rätt då. Sen, 2011 i Augusti gjorde jag Hakuna Matata. Det står såklart för vad det betyder.... Allting löser sig! Sen, nu 2012. Gjorde jag först och främst till minne av min fina Mormor, och för att jag älskar min familj villkorslöst: Ohana. Just nedanför nyckelbenetOhana means family. And family means no one get's left behind. Or forgotten.


Fina, älskade tatueringar. Dom gör mig hel.

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards