'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under augusti 2013

Av Lina Larsson - 1 augusti 2013 19:01

Världens bästa partner in crime, Johanna. Vi har gjort så mycket tillsammans, både galet och vist. Sjuka minnen, som man kommer leva länge på. När jag blir gammal och grå och någon av mina barnbarn frågar mig "Vad minns du bäst ifrån när du var tonåring?" kommer jag troligen svara: Min och Johannas alla bravader.


 









Av Lina Larsson - 1 augusti 2013 19:00

 

Av Lina Larsson - 1 augusti 2013 18:05

I skrivande stund har jag en väldans livlig krabat inne i magen som ligger tvärs över magen och slår uppåt revbenen och sparkar mot nedre delen av magen. Härligt! Tror bebis blivit "gladare" sen jag slutat med snusen, nu har jag ju tobak-och nikotinfri snus istället. Varför jag inte gjort det tidigare frågar jag mig själv.. för det gick.... oväntat lätt. 


Igår var det bilbingo med Amanda. Vi packade en ordentlig matsäck och gasade iväg mot Lansjärv. Amanda vann 760kr, och jag själv var bara nära.. 10.000kr Och idag, har jag gjort absolut ingenting. Kände direkt jag vaknade att detta var ingen bra dag alls. Kändes som att mitt bäcken hade låst sig, och  gnisslade när jag rörde mig, inte skönt alls. Så jag låg kvar i sängen ett bra tag och sen avverkat ännu en film. Nu ska jag hitta nya filmer att kolla på ikväll. 

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards