'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under november 2013

Av Lina Larsson - 4 november 2013 13:39

Nedräkningen kan börja! Fast det har den gjort för längesen egentligen. Tre dagar kan vara en dag, eller flera veckor nu. Man vet aldrig när denna tjuriga bebis väljer att komma ut :)

Av Lina Larsson - 2 november 2013 22:07

Igår blev det en sväng på bränna med Amanda. Vi hann avverka några affärer.. och jag kände mig ovanligt nykär och snäll så jag köpte Adam en ny, fin tröja. Till mig själv blev det en ny foundation. Satt Amanda att prova ett par jackor som jag vill ha, ingen idé att jag ens prövar sätta på mig en då vätskan i min kropp och jag inte är bästa vänner, plus att magen inte får plats i någon jacka. Avslutade med en fika på brännvalls och en massa surr. Sen blev det TVD avsnitt och mat med Mamma :)

Idag har vi städat här på Vännäsvägen! Plockat, dammsugat, tvättat, gjorde vinter ute och bäddat rent. Och världens bästa A gjorde det mesta när min kropp inte riktigt vill det jag vill. Sen blev det mat, A for på 50-års fest och jag, mamma, pappa, Enya och Kia packade in oss i bilen och for runt halva ökx och kollade runt.

Nu ska jag och K ha lördagsmys här hemma med tända ljus och äta en risifrutti eller två.

Av Lina Larsson - 2 november 2013 21:53

Av Lina Larsson - 2 november 2013 21:51

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards