'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under november 2011

Av Lina Larsson - 22 november 2011 01:01

Men det gör det aldrig, kommer aldrig göra heller. Man kan förlåta, men aldrig glömma.



Dock i allt helvete så känner jag mig glad. Glad för vad undrar jag ännu själv....

 Jag har det där pirret i kroppen jag inte känt sen gud vet när. Jag tror detta kommer leda till något nytt. En nystart i mitt liv, med mina fina vänner. Vi, eller Jag & Stjösso 2 har världens bästa, finaste planer. Vi kommer få vara fina i våra nya klänningar och de rosa tomtemössorna. Lycka kallas det. Jag hoppas verkligen att jag kan glömma allt som strömmat i min hjärna de senaste dagarna och bara släppa allt..... Släppa allt, och bry mig om mig själv för engångsskull. Göra de saker jag vill, när jag vill. Inte fråga om lov när jag ska göra något. Utan släppa allt, och bara göra saker som gör mig lycklig. Nu är det dags att börja bestämma själv, och inte låta någon annan styra mitt liv eller mina tankar.



Fina, fina vän som alltid gör mig lika glad. Alltid har vi lika sjuka planer och roliga saker på våran to-do-list. Vi kan vara nyktra och ha roligare än de fulla. Vi kan vara fulla och göra de sjukaste saker någon skådat! Ja, vi kan det mesta... Och vi klarar det mesta! Vi går igenom eld och vatten för våra nära. Vi kan sitta uppe hela natten och se film, äta gott & bara surra tills klockan slagit 02:00, fast vi ska upp vid 06:00. Vi kan surra i timmar.... Vi kan gråta, skratta och vara sura en hel kväll. Vi kommer som sagt träffa våra fina prinsar en vacker dag.... En vacker dag då vi kommer vara de lyckligaste i hela världen.

 

Av Lina Larsson - 17 november 2011 12:23

Fin fucking dag idag! 

Känns som att jag svävar på moln. Äntligen kom den där känslan tillbaka. Känslan som får mig att bara vela skrika ut till alla hur himla lycklig jag är. Känslan som får mig att bli stark igen. Att våga stå på mig. Att veta att absolut ingenting kan bryta ner mig. För när jag är på den här nivån kan inte ens världens största dubbelidiot dra mig till botten igen. Känns rätt bra måste jag säga.


December månad kommer bli otrolig. Har redan smidit massa, massa planer. 


Nu ska jag back to reality. Ge Morfar insulin, och sen packa in han & mig själv i bilen. För vi ska ut och åka, hälsa på en av hans vänner. Sen ska jag hem, duscha och hämta upp Världens bästa Syster och hennes kompis i Töre. 


 


Av Lina Larsson - 14 november 2011 15:18

Precis. Jag som så stort skulle vara nykter 1 månad. Innan min födelsedag, julen och allt tjobläng! Men icket. Cidrarna, Erika & förfesten på Tallvik lockade för mycket. Sen så blev det Kalix, och Rockabillyn på Folkets Hus. Men roligt hade vi! En fin kväll med fin fina vänner helt enkelt. Jag längtar redan tills nästa gång vi slår våra kloka hjärnor ihop och hittar på såna här trevligheter! 



  

Flo Rida – Good Feeling

-

Av Lina Larsson - 14 november 2011 15:14

Tjugo år från nu 
kommer du att vara mer besviken 
över de saker du inte gjorde än över de saker du gjorde.
Segla iväg från en säker hamn,
Fånga farliga vindar i dina segel,
Utforska
Dröm
Upptäck

Av Lina Larsson - 14 november 2011 14:59

 

Jag har iaf min Kia kvar. Hon är allt som behövs. Allt som gör mitt liv helt gång på gång.

Av Lina Larsson - 13 november 2011 19:58

Det känns som igår jag & Josse var dom där 13åringarna som längtade ihjäl oss till våran 18års-dag. Det känns som igår vi sprang i Strandskolans korridorer, med krigsmålningarna, savann-byxorna och dränkta i någon parfym. Allt känns som igår. Och på Torsdag min fina vän Mamma till världens finaste prinsessa. Jag är så otroligt glad för hennes skull, och Matte's också, givetvis. Fina vänner som fått världens finaste tjej!   



 

Av Lina Larsson - 13 november 2011 19:42

Han har bränt alla tänkbara broar.
Han har sänkt alla möjliga skepp.
Han har kallat dig 'äckliga hora'.
Han har till och med spräckt din läpp.
Borta några veckor från huset,
kommer hem med läppstift på kuken.
Jag tror aldrig att han kommer å fatta,
om du inte låta nävarna snacka.
Han har alltid humör som en åskkur.
Blir han arg ser han rött som ett stoppljus.
Matchokillar beter sig som flockdjur.
Vissa säger 'pang' med ett blockljusljus.
Denna gång är det du som har ljuset.
Ingen mer chans, han ska ut ur huset.
Gör en Lisa "left-eye" Lopez,
på honom så fort du kan.



Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards