'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under maj 2012

Av Lina Larsson - 17 maj 2012 18:39

Jobbat lite extra idag. Härligt blir det på lönespecen!

Då vet jag nu att jag även kommer överleva Juni/Juli månad.



Nu sitter jag på BB och har precis ätit grillad fläskfilé, korv med Keso och sallad. Ska snart fundera ut hur jag ska ta mig till Vännäs. Tror jag tänker inget mer nu, och tar det liiite senare istället. Jag är dessutom LEDIG imorgon. Fasiken så härligt! :D


   

Av Lina Larsson - 17 maj 2012 18:12






Det regnar och regnar.. Lika skönt att man jobbat idag istället för att inte kunna göra alltför mycket i det tråkiga vädret. Men det sägs att det blir sol & varmt på Lördag.... Så hoppas det stämmer! ;)




Bjuder på en fin låt såhär i skitvädret.. Får mig iallafall att tänka på att det är bara 9 DAGAR kvar tills vi får ligga i 30+ grader och steka. Härliga tider.

Jose De Rico – Rayos De Sol - Original Mix

Av Lina Larsson - 14 maj 2012 19:33

Ätit palt som Mamma gjort, och Kladdkaka med kokosbotten som jag snickrade ihop med en hela 8 (!) personer runt bordet. Jag, Mamma, Pappa, Kristoffer, Michaela, Marlee, Anton & Lina. Och jag är ännu i paltkoma. Sen har jag & Lina sett på klänningar och drömt oss bort, surrat och skrattat åt bilder vi glott på. 


Nu ska jag föra över filmerna till USB:et, och sedan pallra mitt och Kia's arsle mot Vännäs. 


     

Av Lina Larsson - 14 maj 2012 14:56

Håller på att försöka samla ihop ett par sjukt bra, party låtar till våran playlist "Alanya 2012". Har ni något tips skicka/kommentera gärna! Tar glatt emot alla förslag! :)



Kid Cudi, MGMT, Ratatat - Pursuit of Happiness, Extended Steve Aoki Remix

Neon Hitch - Fuck U Betta

Dada Life - Kick Out the Epic Motherf**ker

Fly Project - Mandala

Jose De Rico - Rayos de Sol - Original Mix

RJ - U Know It Ain't Love

Alina Devecerski - Flytta på dej

Pitbull - Back in Time (Men in black 3)

.. Och såklart måste ju Rihanna - Man Down finnas med!

Av Lina Larsson - 14 maj 2012 14:16

Idag är jag ledig efter en intensiv jobb-helg. 

Ska spendera den med att enbart ta det lugnt. Glo runt på datorn, umgås med familjen.

Som man inte tycks hinna med alltför ofta nuförtiden. Men idag, en regnig, kall dag, som jag får äran att vara ledig på ska jag ta det lugnt. Varva ner ett par hundra varv och bara vara. Allt annat får jag tänka på sen. 



Av Lina Larsson - 8 maj 2012 17:19



 

Kia & Jag. (Maj, 2011) Min lilla pingla som gör livet mycket lättare!   Hjälpte mig genom tuffa tider bara genom att finnas till. Utan dig hade ingenting varit desamma. Du är speciell, för mig helt underbar

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards